Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spammer op zeelandnet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spammer op zeelandnet

    "*verwijderd*" spammed zeelandnet , iemand nog meer last van?

    *mod edit* heb de e-mailadressen even verwijderd. Wellicht heeft deze persoon malware oid op de pc. Het zou dan vervelend zijn als hij/zij dan ook spam gaat ontvangen omdat het e-mailadres hier openbaar op ons forum staat.

  • #2
    Hoi,
    Het zou ook tijd worden dat de spamfilters weer aangezet gaan bij Delta .... laatste tijd weer veel spam !! voorheen kon je dat zelf instellen in je PiP maar dat is niet meer ... helaas (je kan er wel voor bellen ??? ) vreemd.

    Groeten
    Mike.

    Reageer


    • #3
      Ja onbegrijpelijk dat dit email adress niet verwijderd wordt van de zeelandnet server

      Reageer


      • #4
        waarschijnlijk heeft jandelau een flink virus op z'n pc en merkt ie daar zelf niks van.
        maar ook daar kan Zeelandnet wel iets tegen doen

        Reageer


        • #5
          Of die troep wordt uit zijn naam verstuurd.
          Zie de berichtopties.

          Overigens hebben heel veel klanten beveiligingssoftware waar ook een SpamFilter in zit.
          Sommigen schakelen dat niet in, omdat ze denken dat het SpamFilter van ZeelandNet dat wel regelt.
          Maar wat alsnog doorkomt, kan wellicht met dat SpamFilter onderschept worden in je mailprogramma.

          Momenteel kunnen we ivm de omzetting van PIP naar MIJN Delta het SpamFilter niet aanpassen, maar het werkt toch wel?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
            "spammed zeelandnet , iemand nog meer last van?

            Reageer


            • #7
              Zal ik doen frans , ik moet even wachten op nieuwe spam want ik had alles al verwijderd.

              Reageer


              • #8
                We zijn een flink aantal dagen verder. Ik ga er vanuit dat je Frans een bericht hebt gestuurd en daarmee een oplossing hebt gevonden. Zo niet, laat het ons weten.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X