Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

20 jaar kabelinternet in Nederland.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 20 jaar kabelinternet in Nederland.

    http://www.20jaarkabelinternet.nl/

  • #2
    Wie/wat er achter die link zit, komt nog uit het stenen tijdperk, wat snelheid van de verbinding betreft.....
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Ik begon bij Zeelandnet met 28.8 kbit/s. Inbellen naar Kamperland Nu zit ik op 400 Mbps

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Rinus
        Wie/wat er achter die link zit, komt nog uit het stenen tijdperk, wat snelheid van de verbinding betreft.....
        je bedoelt waarschijnlijk dat het begin van de site lang op zich laat wachten.
        maar ik heb de indruk dat er eerst heel veel geladen wordt, voor dat er iets in beeld komt.
        websites worden vaak zwaarder en zwaarder, terwijl dat zelden echt nodig is.
        foto's met een veel te hoge resolutie doen je dan echt de das om

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jeroen
          Dat heeft me nog geld gekost, dat inbellen! Vlak voordat internet er was heeft de toenmalige PTT nog even de tarieven veranderd. Voorheen kon je binnen de regio onbeperkt bellen voor 15 cent, daarna ging het ineens per 5 minuten (of iets dergelijks). Waarschijnlijk hebben ze toen al geweten dat internet een goudmijn voor ze zou worden.

          Wat een verademing dat we kabelinternet kregen, ook al duurde dat nog tot pakweg 2000 in de regio waar ik toen woonde.

          Reageer


          • #6
            NLKabel

            Reageer


            • #7
              Online gamen via een inbelverbinding, dat waren nog eens tijden.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X