Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Terugkerende popup onderzoek ZeelandNet irritant

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    En raad eens wat er weer op mijn scherm kwam

    Reageer


    • #17
      Ja hoor
      Net bij mij ook weer.

      i mnd geleden van Matthijs
      Ik heb even navraag gedaan bij Sandra_ en van haar begrepen dat er een melding is doorgezet om dit venster te verwijderen. Je gaat er binnenkort geen last meer van hebben.

      Wanneer dan ?

      Reageer


      • #18
        En dit was echt niet de eerste keer dat ik het zag. Zou het mogelijk zijn om het te laten stoppen. heb het al zo vaak ingevuld.

        Reageer


        • #19
          Ik krijg er nu al 3 tegelijk, vrienden van zeelandnet haal het eens gewoon weg, aub[img]728ea7f6-2d79-4d55-8c8f-45efd13aec00.jpg[/img]

          Reageer


          • #20

            Reageer


            • #21
              Sorry, Lale. Dit soort antwoorden hebben we al maanden gehoord. Zet dit eens door naar boven. communicatie??????

              Reageer


              • #22
                Kleine tip in de goede richting? Hier wordt de survey geladen en dit is de survey zelf.

                (Nu ik ze gevonden heb kan ik ze eenvoudig toevoegen in uBlock Origin...)
                (Als bonus kun je ook net3.mwm2.nl blokkeren, dan heb je er nog meer te pakken)

                Reageer


                • #23
                  Bedankt voor de tip, GoeRoe. Een goede manier om pop-ups te blokkeren in zijn algemeenheid. Ook voor veiliger internetgebruik.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X