"Wij werken continu aan het verbeteren van onze dienstverlening.
U regelt uw zaken voor uw multimediadiensten nu heel eenvoudig via MijnDELTA."
Een mailtje had er idd voor kunnen zorgen dat het geen verrassing zou zijn, dat ben ik wel met je eens, maar er staat gewoon vermeld waar je nu moet zijn om je gegevens in te kunnen zien.
Wat betreft de preformance issues, dit is bekend en daar wordt aan gewerkt.
"Wij werken continu aan het verbeteren van onze dienstverlening.
U regelt uw zaken voor uw multimediadiensten nu heel eenvoudig via MijnDELTA."
Een mailtje had er idd voor kunnen zorgen dat het geen verrassing zou zijn, dat ben ik wel met je eens, maar er staat gewoon vermeld waar je nu moet zijn om je gegevens in te kunnen zien.
Wat betreft de preformance issues, dit is bekend en daar wordt aan gewerkt.
Het had natuurlijk ook gewoon op de homepage van zeelandnet kunnen staan.
Met en linkje naar het verhaal van carolien. (wat nu 4 dagen oud is)
Dan had iedereen het vooraf kunnen lezen. Nu is het voor veel mensen onduidelijk.
En wat de performance betreft....vooraf testen doet wonderen.
bedankt allemaal voor de antwoorden maar ik zit niet de hele dag op het forum als alles
loopt zoals het hoort,dus mis je wel eens wat en deze informatie had ook op een andere
manier tot ons kunnen komen want ik ben niet de enigste die dit niet wist.
en voor de informatie,inloggen op Mijn Delta lukt ook al niet,hoop dat dat ook opgelost
kan worden.
maar nogmaals bedankt allemaal
het is ook weer niet te geloven van Delta en Zeelandnet. Hoe kan je nu zoiets doen: afschieten die (niet) communicatie. Zoiets belangrijks en er mee omgaan alsof de klant er niet is.
En wat de performance betreft....vooraf testen doet wonderen.
Ow, maar dat gebeurt ook wel hoor. Alleen bij vooraf testen doe je dat met minder gebruikers en in een interne omgeving. Nu is het publiek toegankelijk voor alle gebruikers. Er kunnen dan (en dat gebeurt ook...) andere issues optreden die bij de interne tests niet voorkwamen.
Verder heb je helemaal gelijk dat de communicatie beter had gemoeten.
h1176, inloggen op mijn delta ging bij mij vandaag ook moeizaam. volhouden!? Hopelijk besef je wel dat mijndelta niet hetzelfde is als zeelandnet.
Wijzigingen als deze dienen inderdaad via de mail te gaan, eerst op forum kijken is van de zotte!
De diverse PR boodschappen vinden hun weg wel via de mail.
En wat de performance betreft....vooraf testen doet wonderen.
Ow, maar dat gebeurt ook wel hoor. Alleen bij vooraf testen doe je dat met minder gebruikers en in een interne omgeving. Nu is het publiek toegankelijk voor alle gebruikers. Er kunnen dan (en dat gebeurt ook...) andere issues optreden die bij de interne tests niet voorkwamen.
Verder heb je helemaal gelijk dat de communicatie beter had gemoeten.
Maar daar zit ook het probleem..afgezien van de communicatie...bij dat testen in een interne omgeving.
Dan kun je het ook niet testen en moet je er maar vanuit gaan dat het gaat werken.
Natuurlijk wordt ook dit wel weer opgelost en zullen we het ermee moeten doen, maar om alle boze belletjes en reakties op de soc media te voorkomen had juist dit veel beter gekund.
Het is niet de eerste keer dat er iets live gaat en niet naar behoren werkt.
Reageer