Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

PIP

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Pip

    ik ben ineens mijn PIP kwijt,nergens te vinden (althans door mij)
    waar is die gebleven??

  • #2
    klik maar eens op mijn delta.

    Reageer


    • #3
      had zelfde gevoel, PIP ansich lijkt niet meer te bestaan .. het is veranderd, via mijndelta. Grootste probleem momenteel is traaag.

      Reageer


      • #4
        maar waarom niet even iedereen ingelicht vraag je je dan af .
        zeker als je jezelf als de beste op de borst klopt.
        wacht maar af wat ik moet doen

        Reageer


        • #5
          wat wil je doen h1176?
          bekijk topic "Multimediadiensten vanaf nu ook te beheren in MijnDELTA" van caroline eens ..

          Reageer


          • #6
            "Wij werken continu aan het verbeteren van onze dienstverlening.
            U regelt uw zaken voor uw multimediadiensten nu heel eenvoudig via MijnDELTA."

            Een mailtje had er idd voor kunnen zorgen dat het geen verrassing zou zijn, dat ben ik wel met je eens, maar er staat gewoon vermeld waar je nu moet zijn om je gegevens in te kunnen zien.

            Wat betreft de preformance issues, dit is bekend en daar wordt aan gewerkt.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door vwrangry
              wat wil je doen h1176?
              bekijk topic "Multimediadiensten vanaf nu ook te beheren in MijnDELTA" van caroline eens ..
              Ik zet em er nog maar even bij.
              https://forum.zeelandnet.nl/mijndelt...mijndelta-4579

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                "Wij werken continu aan het verbeteren van onze dienstverlening.
                U regelt uw zaken voor uw multimediadiensten nu heel eenvoudig via MijnDELTA."

                Een mailtje had er idd voor kunnen zorgen dat het geen verrassing zou zijn, dat ben ik wel met je eens, maar er staat gewoon vermeld waar je nu moet zijn om je gegevens in te kunnen zien.

                Wat betreft de preformance issues, dit is bekend en daar wordt aan gewerkt.
                Het had natuurlijk ook gewoon op de homepage van zeelandnet kunnen staan.
                Met en linkje naar het verhaal van carolien. (wat nu 4 dagen oud is)
                Dan had iedereen het vooraf kunnen lezen. Nu is het voor veel mensen onduidelijk.
                En wat de performance betreft....vooraf testen doet wonderen.

                Reageer


                • #9
                  bedankt allemaal voor de antwoorden maar ik zit niet de hele dag op het forum als alles
                  loopt zoals het hoort,dus mis je wel eens wat en deze informatie had ook op een andere
                  manier tot ons kunnen komen want ik ben niet de enigste die dit niet wist.
                  en voor de informatie,inloggen op Mijn Delta lukt ook al niet,hoop dat dat ook opgelost
                  kan worden.
                  maar nogmaals bedankt allemaal

                  Reageer


                  • #10
                    het is ook weer niet te geloven van Delta en Zeelandnet. Hoe kan je nu zoiets doen: afschieten die (niet) communicatie. Zoiets belangrijks en er mee omgaan alsof de klant er niet is.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door adje
                      En wat de performance betreft....vooraf testen doet wonderen.
                      Ow, maar dat gebeurt ook wel hoor. Alleen bij vooraf testen doe je dat met minder gebruikers en in een interne omgeving. Nu is het publiek toegankelijk voor alle gebruikers. Er kunnen dan (en dat gebeurt ook...) andere issues optreden die bij de interne tests niet voorkwamen.

                      Verder heb je helemaal gelijk dat de communicatie beter had gemoeten.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12
                        h1176, inloggen op mijn delta ging bij mij vandaag ook moeizaam. volhouden!? Hopelijk besef je wel dat mijndelta niet hetzelfde is als zeelandnet.

                        Wijzigingen als deze dienen inderdaad via de mail te gaan, eerst op forum kijken is van de zotte!
                        De diverse PR boodschappen vinden hun weg wel via de mail.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                          Oorspronkelijk gepost door adje
                          En wat de performance betreft....vooraf testen doet wonderen.
                          Ow, maar dat gebeurt ook wel hoor. Alleen bij vooraf testen doe je dat met minder gebruikers en in een interne omgeving. Nu is het publiek toegankelijk voor alle gebruikers. Er kunnen dan (en dat gebeurt ook...) andere issues optreden die bij de interne tests niet voorkwamen.

                          Verder heb je helemaal gelijk dat de communicatie beter had gemoeten.
                          Maar daar zit ook het probleem..afgezien van de communicatie...bij dat testen in een interne omgeving.
                          Dan kun je het ook niet testen en moet je er maar vanuit gaan dat het gaat werken.
                          Natuurlijk wordt ook dit wel weer opgelost en zullen we het ermee moeten doen, maar om alle boze belletjes en reakties op de soc media te voorkomen had juist dit veel beter gekund.
                          Het is niet de eerste keer dat er iets live gaat en niet naar behoren werkt.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X