Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Website geblokkeerd door Norton

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Website geblokkeerd door Norton

    Helaas is jullie website weer geblokkeerd door Norton

  • #2
    ja de communicatie met Norton laat te wensen over! :@

    Reageer


    • #3
      Hallo hillebregt,

      Vervelend dat onze website weer geblokkeerd is. Is het mogelijk om in Norton ZeelandNet.nl op de whitelist te zetten?
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

      Reageer


      • #4
        Ik heb even contact opgenomen met Norton, zie hieronder een stukje chat

        Chat met Norton: (ik) want de moderator van ZeelandNet stelde die whitelist voor, maar die kan ik niet vinden in de instelling van NS. Ik heb ook doorgeklikt, anders kan ik niet communiceren met ZeelandNet. Maar bovenin de browser continue die waarschuwing van Norton. Wel dubbel.
        Norton: nee klopt, safesearch werkt buiten whitelistings om. De enige manier om de melding niet meer te zien is door heel de norton werkbalk uit te schakelen in de browser, maar dat is natuurlijk ook niet de bedoeling, dan mist u weer een aantal functionaliteiten.
        Norton Ik heb het even nagekeken in ieder geval, er is een phishingsaanval gedetecteerd op de locatie: http://host-fhw28h.gs1.zeelandnet.nl/app/index.html , daardoor slaat safeweb aan en zal het de site blokkeren totdat dit verwijderd is de site opnieuw gecleared bij safeweb.

        Tot zover dan

        Reageer


        • #5
          Dank je wel hillebregt!

          Ik ga dit doorsturen naar onze webbies
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer


          • #6
            graag gedaan !!

            Reageer


            • #7
              De Nortin melding betreft een site van een Zeelandnet abonnee. Hierdoor geeft Norton onterecht de melding dat het hele Zeelandnet domein onveilig zou zijn. Je kunt als site-eigenaar bij Norton een re-evaluation aanvragen.

              De Norton site bij Norton om dit te regelen werkt op dit moment niet en daarnaast de ervaring is dat ze er dagen overdoen om alles te heroverwegen. Super onhandig want nu blijven Norton gebruikers onterecht de melding dat zeelandnet.nl onveilig zou zijn :@

              Reageer


              • #8
                Ik kreeg de melding ook via Twitter, maar deze persoon zegt dat Zeelandnet.nl inmiddels wel te bereiken is.
                Zonder enige aanpassing.

                Puur ter info!

                Reageer


                • #9
                  Ik kan ook "normaal" de website bezoeken maar nog steeds met de melding "onveilige website".
                  Maar waarom, gezien de opmerking van Jeroen, worden de sites van abonnees niet losgekoppeld van de site van Zeelandnet of is dit technisch gezien niet mogelijk.? Want een scheve schaats van een abonnee, bewust of onbewust, gooit wel de veiligheid van Zeelandnet overhoop. Gelukkig weerhoudt de onveiligheid (volgens Norton) me er niet van om toch het forum op te zoeken want hoe kan je anders....? met wel het risico....

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      De problemen zijn opgelost. We zullen zo spoedig mogelijk zonder melding te zien zijn. Voor nu kun je gewoon de melding negeren en de website bezoeken.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X