Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIKKE DELTA DEAL

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Dikke delta deal


  • #2
    [email protected]

    Reageer


    • #3
      Mailen naar forumbeheer heeft tot nu toe geen enkele reactie opgeleverd.
      Kennelijk te druk met nieuwe klanten.
      Ach wie weet, word ik ook nog eens een nieuwe klant.

      Reageer


      • #4
        Hallo WillemJ007,

        Wij streven ernaar de berichten binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
        Ik ben zelf nu pas weer actief als moderator en je zult vanavond nog reactie ontvangen via mail.

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door WillemJ007
                Hoera, Delta stopt per 1 januari 2017 met vaste jaarcontracten.
                Ook de bestaande jaarcontracten zijn verleden tijd.
                Hoi WillemJ007,

                Even voor de duidelijkheid, dat geldt (nu nog) alleen voor de extra Digitale TV pakketten.

                Reageer


                • #9
                  Op uw website staat toch echt per maand opzegbaar, zie de link.

                  https://www.delta.nl/tv-internet-tel...tv-en-internet

                  en dit is toch echt een abonnement, en geen extra Digitale TV pakket.
                  Mag ik stellen dat dit voor de consument onduidelijk is??

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      @adje
                      Oh, nu begrijp ik het. Die grote gele stickers op de website "PER MAAND OPZEGBAAR"
                      dekken de lading niet.
                      Nu komt Delta met Digitale TV pakketten, die wel per maand opzegbaar zijn per 1 januari 2017,
                      of zit daar ook een addertje onder het pakket.
                      Het blijft verwarrend!

                      Reageer


                      • #12
                        Zie: https://www.delta.nl/sites/default/f...4%202016_1.pdf

                        Hier wordt gesproken over contract voor onbepaalde tijd opzegbaar per maand.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door WillemJ007
                          @adje
                          Oh, nu begrijp ik het. Die grote gele stickers op de website "PER MAAND OPZEGBAAR"
                          dekken de lading niet.
                          Nu komt Delta met Digitale TV pakketten, die wel per maand opzegbaar zijn per 1 januari 2017,
                          of zit daar ook een addertje onder het pakket.
                          Het blijft verwarrend!

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door WillemJ007
                            Op uw website staat toch echt per maand opzegbaar, zie de link.

                            https://www.delta.nl/tv-internet-tel...tv-en-internet

                            en dit is toch echt een abonnement, en geen extra Digitale TV pakket.
                            Mag ik stellen dat dit voor de consument onduidelijk is??
                            Dat geldt niet voor lopende contracten en dat is duidelijk te lezen.

                            En Ptrol, dat weet jij ook, dus dat met de wolven meehuilen, daar bereik je helemaal niets mee en zo maak je het alleen maar nog verwarrender.

                            Reageer


                            • #15
                              Frans, Actievoorwaarden Q4 interpreteert Delta blijkbaar anders, dan dat deze geformuleerd worden.

                              Trouwens ik huil niet mee, hoor!
                              Ik ben me met wellicht een toekomstige klant erin aan het verdiepen?
                              Een nieuwe klant! Met als vertrekpunt: https://www.delta.nl/tv-internet-tel...tv-en-internet
                              Bij wijziging van het contract ga je wel een contract aan van 1 of 2 jaar.
                              Wijzig je niet, dan blijft het per maand opzegbaar.
                              Bestaande of nieuwe kant is blijkbaar niet voor iedereen duidelijk.

                              Dat mag toch wel?
                              Ik kan je reactie dan ook niet erg waarderen, Frans.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X