Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

emailadres in code?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Hallo antje37,

    Heb je al een oplossing gevonden voor het probleem?
    Zo niet, dan kun je er natuurlijk altijd door een computer expert naar laten kijken. Zij kunnen met je meekijken in de computer, soms is dat makkelijker / sneller dan via het forum.

    Reageer


    • #17
      is net gebeurt en heeft niet helemaal geholpen....
      Nu staat er in mijn zakelijke mail bij "aan: ....." mijn prive naam van mij en mijn echtgenoot als iemand mailt. Dit moet de zakelijke naam zijn.
      Ben al via Outlook Mail in de instellingen aan het kijken geweest en dat staat zoals het moet zijn... Dus hoe zou ik dit nu wel kunnen wijzigen....... zucht steun:?

      Reageer


      • #18
        Ik heb zelf ook meerdere e-mailadressen, zakelijk en prive naast elkaar. Goed.. Ik kijk via Gmail.. Maar daar kan ik met een klik op de afzender een ander e-mail ades selecteren. Het is inderdaad wel even opletten maar dat is voor mij een ideale werkwijze. Kan dat bij jou misschien ook?

        Reageer


        • #19
          de pc meneer heeft op eigen houtje persoonlijke info ingevoerd en dat staat nu niet goed....ik wil heel graag iets wijzigen in mijn zakelijke email en ik kan niet vinden hoe dat moet... voor de rest lijkt het wel goed te gaan.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X