Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

emailadres in code?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• emailadres in code?

Hallo,
    ik ben er achter gekomen dat mijn emailadres in een getallen en letters word weergegeven bij een ontvanger... ziet er erg onbetrouwbaar uit. ik lees op internet iets over een default emailadres maar nergens hoe ik het kan oplossen (als dit het idd is...)
    wie weet de oplossing? (graag stap voor stap :8)

het is mijn zeelandnet mail maar er staat na al die cijfers en letters outlook.com....

Hallo antje37,

Welkom op het forum

Dat is inderdaad een vreemd verhaal. Krijg je dit ook te zien wanneer je een e-mail naar jezelf stuurt? En wat voor e-mail programma gebruik je?

Reageer

Indien je toevallig Android gebruikt, dan kies je waarschijnlijk voor de verkeerde instelling.

Voor ZeelandNet mail moet je dus kiezen voor : IMAP/POP/ander e-mail adres .

Reageer

Hoi antje37, heb je dit ook als je het via de webmail van ZeelandNet doet? Heb je de instellingen ook gecontroleerd? Hier een duidelijk stappenplan voor het instellen van je emailaccount.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sheena
          Hallo antje37,

Welkom op het forum

Dat is inderdaad een vreemd verhaal. Krijg je dit ook te zien wanneer je een e-mail naar jezelf stuurt? En wat voor e-mail programma gebruik je?
          Windows 10 en ook naar mijzelf komt er dat rare emailadres ... Heb ook geen idee hoe lang dit al is...

Reageer

Kun je bij de instellingen eens kijken wat je als accountnaam hebt ingevuld?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ferry
              Hoi antje37, heb je dit ook als je het via de webmail van ZeelandNet doet? Heb je de instellingen ook gecontroleerd? Hier een duidelijk stappenplan voor het instellen van je emailaccount.
              dit is nu mijn mailadres ik als ik iets verzend: [email protected] (verwijderd door mod)
              In het stappenplan staat mijn emailadres wel goed.

Reageer

Kun je bij de instellingen eens kijken wat je als accountnaam hebt ingevuld?
                staat ook goed ingevuld

Reageer

Oorspronkelijk gepost door antje37
                  dit is nu mijn mailadres ik als ik iets verzend: [email protected] (verwijderd door mod)
                  En als je bij het verzenden je zeelandnet adres kiest? Dit is namelijk een outlook.com adres

Reageer

En als je bij het verzenden je zeelandnet adres kiest? Dit is namelijk een outlook.com adres
                    dat is nu juist het gekke; het staat gewoon op zeelandnet mail... Postvak In - Zeelandnet - Mail, account geeft ook juiste mailadres en vermelding Zeelandnet.

(kortgeleden hier ook probleem vermeld dat een heel ander mailadres (dit is wel een @outlook.com) wat ik gebruik spontaan op zeelandnetmail binnen kwam. Daar had ik ook echt niets aan veranderd ofzo... Dit was achteraf eenvoudig op te lossen door instelling in Mijn Profiel aan te passen. Heeft dit dan toch met elkaar te maken???)

Reageer

Hoi antje37

Heb je inmiddels al een oorzaak kunnen vinden? Of een oplossing? Dan horen wij dat graag.
                      A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Zou het kunnen dat je de mail van ZeelandNet doorstuurt naar outlook.com, en dat je e-mailprogramma het verzendt en ontvangt via outlook.com?

Reageer

ik heb geen idee maar mogelijk is dat een oorzaak.. Er is door mij niets veranderd en het ging altijd goed.
                          op dit moment is de weergave van mijn emailadres weer normaal maar het nu verspringt mijn zakelijke emailadres constant naar mijn prive email. Dus telkens opnieuw inloggen...dat overleef ik wel hahahah

Reageer

ik heb geen idee maar mogelijk is dat een oorzaak.. Er is door mij niets veranderd en het ging altijd goed.
                            op dit moment is de weergave van mijn emailadres weer normaal maar het nu verspringt mijn zakelijke emailadres constant naar mijn prive email. Dus telkens opnieuw inloggen...dat overleef ik wel hahahah

Reageer

op het bureaublad open ik mijn prive mail ([email protected]) via "windows live mail" en de zakelijke ([email protected]) is via outlook

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X