Vanochtend nieuw modem ontvangen welke ik nu probeer te installeren.
Bekabeling e.d. juist aangesloten.
Bij de 2de stap krijg ik een foutmelding dat het overzetten van mijn abonnement niet lukt, daardoor kom ik niet door de 2e stap 'administratie bijwerken'. Aangezien mijn abonnement niet gewijzigd is snap ik de foutmelding niet, de helpdesk is pas maandag weer geopend.
Heeft iemand enig idee of ik er zelf wat aan kan doen of moet er aan de zijde van Zeelandnet wat gedaan worden en moet ik wachten tot de helpdesk weer opengaat. Graag advies.
Bekabeling e.d. juist aangesloten.
Bij de 2de stap krijg ik een foutmelding dat het overzetten van mijn abonnement niet lukt, daardoor kom ik niet door de 2e stap 'administratie bijwerken'. Aangezien mijn abonnement niet gewijzigd is snap ik de foutmelding niet, de helpdesk is pas maandag weer geopend.
Heeft iemand enig idee of ik er zelf wat aan kan doen of moet er aan de zijde van Zeelandnet wat gedaan worden en moet ik wachten tot de helpdesk weer opengaat. Graag advies.
Reageer