Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Phishingmails werken niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Phishingmails werken niet meer

    (bron RTL nieuws)

    Fraude internetbankieren daalt fors

    Criminelen slagen er nog maar zelden in om mensen online geld af te troggelen. We zijn beter geworden in het spotten van phishingmails en mede daardoor kwam de schade door fraude met internetbankieren in de eerste helft van dit jaar uit op een luttele 148.000 euro.

    Ben jij wel eens in een phishing mail getrapt?

  • #2
    Ik denk dat het ook te maken heeft met verbeterde apparatuur, zoals de Rabo Scanner in plaats van de fraudegevoelige Rabo Reader.

    Reageer


    • #3
      gelukkig niet maar krijg wel veel phishing mails hoor van allerlei banken waar ik helemaal geen rekeningen heb
      ook van allerlei instanties dubbele mails.dus soms erg goed opletten 99% kunnen zo de prullebak in
      Vraag zou de Rabo Bank app op de iphone ook goed beveiligd zijn ik gebruik het soms maar ben wel wat huiverig ??

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door jackvdriel
        gelukkig niet maar krijg wel veel phishing mails hoor van allerlei banken waar ik helemaal geen rekeningen heb
        ook van allerlei instanties dubbele mails.dus soms erg goed opletten 99% kunnen zo de prullebak in
        Vraag zou de Rabo Bank app op de iphone ook goed beveiligd zijn ik gebruik het soms maar ben wel wat huiverig ??
        Ik gebruik die app dagelijks en zolang jij je codes niet weggeeft is die app gewoon veilig.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door jeroen
          (bron RTL nieuws)

          Fraude internetbankieren daalt fors

          Criminelen slagen er nog maar zelden in om mensen online geld af te troggelen. We zijn beter geworden in het spotten van phishingmails en mede daardoor kwam de schade door fraude met internetbankieren in de eerste helft van dit jaar uit op een luttele 148.000 euro.

          Ben jij wel eens in een phishing mail getrapt?
          Helaas wel
          Gelukkig was het een testmail

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X