Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

zeelandnet onveilig

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • zeelandnet onveilig

    waarom vindt Norton zeelandnet onveilig ?

  • #2
    Omdat Norton niet weet wat veilig is of niet.

    Reageer


    • #3
      Je kunt die vraag misschien beter aan Norton stellen zoals Dutchplace aangeeft, want er zijn geen problemen aangetroffen.

      Reageer


      • #4
        Dit was een paar maanden geleden ook al.
        Misschien even een update doen?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door bonkie
          waarom vindt Norton zeelandnet onveilig ?
          Hoi bonkie,
          Dit probleem is bij ons bekend en heeft een hoge prio. Wordt zsm aan gewerkt.
          Excuses voor het ongemak!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Naoual
            Oorspronkelijk gepost door bonkie
            waarom vindt Norton zeelandnet onveilig ?
            Hoi bonkie,
            Dit probleem is bij ons bekend en heeft een hoge prio. Wordt zsm aan gewerkt.
            Excuses voor het ongemak!
            bedankt voor de info

            Reageer


            • #7
              Vanmorgen heb ik even gechat met Norton omdat ik nog steeds dat rood kruis blijft ontvangen op mijn startpagina van ZeelandNet.nl

              """"Ilse: Ik begrijp dat Norton een rood kruis geeft bij Zeelandnet. Klopt dat?
              O Hillebregt: ja, maar wel doorgeklikt en verder alles normaal. Bij reboot PC, en opvragen startpagina weer die kruis
              Ilse: Goed. Dit komt inderdaad voor. Op een van de pagina's van Zeelandnet zit/zat ergens een bedreiging. Zeelandnet dient hun pagina nu opnieuw te laten testen bij ons. Zo kunnen we nagaan of dit opnieuw veilig is, en ervoor zorgen dat u die melding niet meer krijgt.
              O Hillebregt: Ja maar ZeelandNet beweert dat het probleem bij jullie zit. Ik heb mijn vrouw gevraagd haar startpagina op de gewone IE (niet de Edge) op te starten en ook bij haar een rood kruis.
              Ilse: Inderdaad, omdat dit niet aan de browser ligt. Dit ligt echt aan de pagina. U kunt hier meer informatie vinden: https://safeweb.norton.com/report/sh....zeelandnet.nl
              Ilse: Op de pagina http://zeelandnet.nl/google zit een bedreiging. Aangezien dit een onderdeel is van de website, krijgt u die waarschuwing van Norton. Dit is enkel om u te informeren. Zeelandnet is ervan op de hoogte en het is nu afwachten wat ze eraan doen.
              O Hillebregt: Oke, afwachten dus. """"

              Bij deze dus. Wie weet wat er aan gedaan is of wat er nog moet gebeuren ?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door hillebregt
                ...Bij deze dus. Wie weet wat er aan gedaan is of wat er nog moet gebeuren ?
                Er is een paar dagen geleden al melding gemaakt bij Norton. Norton is de website opnieuw aan het evalueren. Het is wachten op hun totdat ze dit hebben afgerond en onze website weer als veilig kunnen bestempelen.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Reactie Webmaster:
                  https://forum.zeelandnet.nl/zeelandn...-onveilig-4141

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X