Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bestaande Kabel TV en een nieuw pakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bestaande Kabel TV en een nieuw pakket

    Hallo,

    Ik ga binnenkort verhuizen naar Terneuzen. In de servicekosten voor het appartement waar ik ga wonen zit al kabel TV met veel zenders. Ik heb geen idee hoe dit precies vanuit het appartementencomplex geregeld is.

    Mijn vraag is als volgt: Levert het een probleem op als ik een all-in-1 pakket afsluit op deze bestaande kabel? Problemen zoals verstoringen door een dubbel signaal etc. of is dit geen enkel probleem?

  • #2
    Hallo ivospr,

    Welkom op het forum

    Het levert geen problemen op als je verhuist naar een complex waar de kabel centraal wordt geregeld. Van dubbel signaal is er geen sprake, de beheerder van het complex zorgt er immers voor dat het signaal in jouw appartement terecht komt. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over storingen .

    Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je je modem op de juiste plek in het appartement aansluit, deze moet namelijk aangesloten worden op het punt waar het signaal het appartement binnenkomt.

    Mochten er toch problemen zijn horen we ze graag

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X