Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

twee e-mailadressen bij prikbord zeelandnet account

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • twee e-mailadressen bij prikbord zeelandnet account

    Ik heb een zeelandnet account met daaraan gekoppeld een eigen emailadres.
    Binnen deze account hebben mijn man en mijn dochter ook een eigen emailadres.

    Als ik zelf een advertentie plaats op prikbord komen de reacties binnen op het opgegeven email adres(dat van de hoofdgebruiker).
    Dat is prima, want ik wil graag dat reacties op mijn prikbordadvertenties bij mijn emailadres binnenkomen.

    Mijn man wil graag een advertentie plaatsen op prikbord, maar wil dan dat de reacties op zijn eigen emailadres binnenkomen.
    Kan dit zonder een gastaccount aan te maken, want als hij dat doet moet hij voor iedere advertentie 3,50 betalen.

  • #2
    Hallo je kan dat aanpassen in je pip, je moet een extra mail-adres aanmaken geen allias die is het zelfde als het primair adres

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door rd1osb
      Hallo je kan dat aanpassen in je pip, je moet een extra mail-adres aanmaken geen allias die is het zelfde als het primair adres
      Er is al een extra email adres.
      Maar in prikbord kan ik alleen inloggen met mijn zeelandnetaccount en dan staat er automatisch ook mijn eigen emailadres. Hoe switch ik dan naar een ander emailadres

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door stadh
        Oorspronkelijk gepost door rd1osb
        Hallo je kan dat aanpassen in je pip, je moet een extra mail-adres aanmaken geen allias die is het zelfde als het primair adres
        Er is al een extra email adres.
        Maar in prikbord kan ik alleen inloggen met mijn zeelandnetaccount en dan staat er automatisch ook mijn eigen emailadres. Hoe switch ik dan naar een ander emailadres
        Hallo. Volgens mij komen reakties altijd op je hoofdaccount. Mischien is het handiger om het mailadres in de advertentie te vermelden

        Reageer


        • #5
          Het is al gelukt.
          Ik had al wel een extra email adres, maar nog geen apart extra account aangemaakt.
          Nu heb ik twee accounts en twee e-mailadressen, opgelost dus
          Dank u wel voor het meedenken

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X