Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Op PiP staat download limiet nieuwsservers is 50000 MB?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Op PiP staat download limiet nieuwsservers is 50000 MB?

    Sinds gisteren ben ik over gegaan naar TV & Internet Medium.Op mijn PIP staat nog steeds dat de download limiet voor de nieuwsserver 50000 MB bedraagt. Volgens mij staat daar 1 nul te weinig? De download limiet voor TV & Internet Medium is toch 500000 MB ?

  • #2
    wat er op de PIP staat moet je je niet te veel van aan trekken.
    die informatie wordt pas later gewijzigd.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Franklin,

        Wij hosten geen updates van microsoft, wat je omschrijft is overigens geen onbekend fenomeen, en google is je vriend: https://www.google.nl/search?q=windo...obile&ie=UTF-8

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
          wat er op de PIP staat moet je je niet te veel van aan trekken.
          die informatie wordt pas later gewijzigd.
          ...............

          Waar dient de PIP dan voor????
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Volgens je profiel ben je geen klant, zit je dan toch op het netwerk van Zeelandnet?

            Reageer


            • #7
              Inderdaad bekend verschijnsel.
              Op pc die dit ondervinden, gebruik dan ook nogal eens: http://download.wsusoffline.net/

              Reageer


              • #8
                Hallo Jos natuurlijk zit ik wel op het zeelandnet network mijn besturingssysteem is Windows 7 ultimate sp1 64bit
                en heb na vele uren updates zoeken nog helemaal niks binnen gekregen dat is wel eens anders geweest .
                Er moeten toch wel meer W7 Users zijn die met hetzelfde probleem zitten en ja ik heb google natuurlijk
                geraadpleegd en het staat er vol mee maar geen 1 oplossing daar doet het ook echt .

                Geachte Marco bedankt voor de link helaas doet dat zelfstandige installatie programma van Windows update
                het ook niet het blijft alleen maar zoeken en vind niks .

                Reageer


                • #9
                  Franklin, het is een bekend probleem en heeft niets met ZeelandNet te maken. Windows 10 heeft echt minder problemen met updates.
                  Wil je dolgraag op Windows 7 blijven probeer dan de troubleshooter van Microsoft. Deze zal bestanden van Windows Update repareren.

                  Reageer


                  • #10
                    Het is gewoon raar dat ik in 2015 windows 7 nog kon update en nu niet meer , mijn pc zoekt hele dagen zonder ook
                    maar iets te vinden de op google gevonden fix updates doen totaal niks .
                    De troubleshooter geeft aan dat er geen internet verbinding is , als dat zo zou zijn kon ik ook nergens heen surfen of
                    een reactie plaatsen op dit forum .
                    Microsoft is slim en wilt de windows 10 verkoop een flinke impuls geven door geen updates W7 meer te ondersteunen.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Franklin
                      Het is gewoon raar dat ik in 2015 windows 7 nog kon update en nu niet meer , mijn pc zoekt hele dagen zonder ook
                      maar iets te vinden de op google gevonden fix updates doen totaal niks .
                      maar dit heeft helemaal niets met de download limit van nieuwsservers te maken.

                      Reageer


                      • #12
                        Hallo Fred ik heb het helemaal niet over een nieuwsservers zeelandnet geeft toch het internet aan iedereen door

                        Reageer


                        • #13
                          op een forum wordt per vraag of probleem een topic aangemaakt.
                          en het is een beetje de bedoeling dat reacties binnen een topic over hetzelfde gaan.
                          dit topic gaat over nieuwsservers.
                          jouw reactie gaat over Windows 7.
                          dus als je iets wilt delen met anderen, maak daar dan een eigen topic voor aan.
                          dan blijft het allemaal een beetje duidelijker

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Yese
                            Sinds gisteren ben ik over gegaan naar TV & Internet Medium.Op mijn PIP staat nog steeds dat de download limiet voor de nieuwsserver 50000 MB bedraagt. Volgens mij staat daar 1 nul te weinig? De download limiet voor TV & Internet Medium is toch 500000 MB ?
                            Het is alweer een tijdje geleden, maar dit was een foute weergave op de PiP. Er is overigens geen TV & Internet Medium abonnement. Er is wel een TV & Internet Instap abonnement, welke op basis is van BreedBand Midi. Dit pakket heeft een limiet van 250 GB. TV & Internet Premium heeft een limiet van 500 GB. TV & Internet Super heeft een limiet van 1 TB.
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X