Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe vraag ik een Automatisch Incasso aan?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe vraag ik een Automatisch Incasso aan?

    Ik wil via jullie site een automatisch incasso aanvragen. Bij het invullen van de velden op jullie site ervaar ik problemen.
    Er wordt gemeld dat ik een foutief telefoonnummer in heb gegeven en een foutief bankrekeningnummer.
    Dit is echter niet correct. Het telefoonnummer is een belgisch telefoonnummer en het bankrekeningnummer is een belgisch bankrekeningnummer. Wellicht houdt jullie controle tool hier geen rekening mee. Nochtans zie ik wel staan dat indien het een buitenlands banknummer is dat ook de Bic code dient ingevuld te worden.
    Kan U mij informeren hoe de automatische incasso hiervoor aangevraagd kan worden ?

  • #2
    Heb je al op deze pagina gekeken: https://www.delta.nl/klantenservice/betalingen/

    [img]ab853b90-5b95-4994-a90b-1da07c7d7694.jpg[/img]

    Reageer


    • #3
      De link die U doorstuurt is voor betalingen aan Delta.
      Hiervoor heb ik inderdaad de aanvraag ingediend.

      Mijn vraag nu is echter voor betalingen aan Zeelandnet. Dit vind ik niet terug op deze pagina.

      Reageer


      • #4
        Via een Europese incasso incasseert ZeelandNet mijn maandelijks abonnement.
        [img]28df18c5-a4ed-496e-97ad-680a37159fe1.jpg[/img]



        Nieuw bankrekeningnummer DELTA en ZeelandNet per 1 juni 2016 .

        Zie de gegevens in de Klantenservice: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=75,E=0000061624245289474,K=7326,Sxi= 7,case=guid({EABDB6E3-6B91-486C-AE74-0B94F0B7E1CF}),TS=ZeelandnetNL_2016

        Reageer


        • #5
          Ik zie dat het inderdaad zou moeten kunnen maar vind de link niet terug via waar het aanvraag formulier dient ingevuld te worden.

          Momenteel heb ik dit proberen in te vullen via onderstaande link, maar hier krijg ik dus de melding dat mijn telefoonnummer foutief is en eveneens het ingegeven bankrekeningnummer zou foutief zijn.

          https://www.delta.nl/klantenservice/...landnet?Secure

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X