Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Klassieke of mobiele weergaves

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Klassieke of mobiele weergaves

    Recent hebben we een aantal aanpassingen doorgevoerd op de mobiele versie van Zeelandnet.nl.
    Zo is 'Uit in Zeeland' aan de navigatie menu toegevoegd en is de navigatie die links boven zit ook aangepast.
    (waardoor er problemen ontstonden met de android browser op tablets).

    We hebben ook onderaan de optie weggehaald om de Zeelandnet in de klassieke versie te bekijken.
    Hiermee bekeek je de site zoals op een PC.

    Missen jullie deze optie? Of bekijk je onze website standaard in de mobiele weergave?

  • #2
    Ik ben gek op complete websites, dus ook op mijn mobiel Ik moet er wel bij zeggen dat ik een Android heb en ik met Google Chrome werk. Deze heeft een ingebouwde functie om de desktop versie weer te geven.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Op mijn mobiel gebruik ik liever een mobiele versie van een website. Op een tablet zou ik dan weer liever een volledige weergave van een website zien, als ik een tablet had
      Ik denk daarom dan ook dat een optie om daar tussen te wisselen wel wenselijk is. Met Firefox is het volgens mij ook mogelijk om aan te geven dat je de volledige website wilt bekijken.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Soms kan klassieke versie toch handig zijn, dus daarvoor kunnen kizen is dan ook wel handig :8

        Reageer


        • #5
          onderaan deze site is er een keuzeknop om over te gaan naar de mobiele versie.
          en hoe kom ik dan weer terug in de normale versie ??
          opnieuw de site openen werkt dan niet.

          Reageer


          • #6
            Als je de mobiele versie bekijkt, dan zie je bovenaan, naast het logo van ZeelandNet aan de linkerkant drie horizontale strepen. Als je hier op klikt dan kan je kiezen om de desktop versie weer te geven.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              dat is handig

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X