Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV Basis en Internet Premium

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV Basis en Internet Premium


  • #2

    Reageer


    • #3
      Ok bedankt voor de snelle reactie dus als ik het pakket zou nemen zou ik maandelijks aan zeelandnet gewoon 34,00 euro moeten betalen en geen 52,50 ?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door rd1osb
        Ok bedankt voor de snelle reactie dus als ik het pakket zou nemen zou ik maandelijks aan zeelandnet gewoon 34,00 euro moeten betalen en geen 52,50 ?

        Reageer


        • #5
          Bedankt ben weer wat wijzer :-)

          Reageer


          • #6
            Klopt helemaal., rd1osb!

            Betalen moet je natuurlijk wel, maar dat doe je ook al.
            Nu zit het "verstopt" in je maandelijks voorschot aan Delta en wordt pas zichtbaar op je jaarnota.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Klopt helemaal., rd1osb!

              Betalen moet je natuurlijk wel, maar dat doe je ook al.
              Nu zit het "verstopt" in je maandelijks voorschot aan Delta en wordt pas zichtbaar op je jaarnota.
              Ja dat klopt daar ging het mij ook eigelijk om,nu is het duidelijk

              Reageer


              • #8
                En er zit nog een cadeau ook in, volgens de product pagina van dat Premium pakket!
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #9
                  Hoi allemaal,

                  nog even een aanvulling op de kosten voor TV Basis, deze gaan omhoog per 1-9-2016 naar EUR 19,95. Deze kosten worden maandelijks op de energienota in rekening gebracht.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X