Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met omzetten abonnement.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen met omzetten abonnement.

    Na inmiddels 3x met de klantenservice gebeld te hebben en niet verder te komen dan nu maar hier mn verhaal maar doen.
    Op 8 juni 2016 een persoonlijk aanbod gekregen over verlenging van ons abonnement(Alles in 1 Super). Dit abonnement heb ik op 13 juni 2016 verlengd voor 2 jaar m.i.v 01-07-2016 en heb hier dan ook een bevestigingsmail van gekregen. Op 21 juni 2016 kregen wij een mail over een nieuwe abonnementsvorm TV+ Internet dat is Alles in 1 maar zonder vaste telefonie dat vonden wij beter en heb dan ook op 22 juni 2016 gebeld om het gekozen abonnement(Alles in 1 Super voor 2 jaar) te wijzigen in TV & Internet Super 2 jaar. Deze mevrouw vertelde me dat dat geen enkel probleem is en ook nog eens kosteloos omdat het binnen de twee weken was. Na alle gegevens te hebben doorgenomen zou het geregeld zijn en dit abonnement(Tv+Internet Super 2 jaar) zou per 01-07-2016 ingaan.
    Op 2 juli 2016 kijk ik in onze PiP of alles gelukt is en zie dus dat er niks gewijzigd is. Er staat Alles in 1 Super voor 2 jaar met einde looptijd 01-07-2018. Nou dat is dus niet goed en heb ook gelijk een mail gestuurd met bovenstaand verhaal. Op 4 juli 2016 krijg ik reactie op de mail en daarin staat dat ik heb aangegeven ons abonnement om te zetten van Alles in 1 Super 2 jaar naar TV+Internet Super 2 jaar en dat de afkoopsom 91,87 is. Dit is dus niet goed. Het is niet de bedoeling dat wij 91,87 gaan betalen voor iets wat al kosteloos geregeld moest zijn. Afgelopen week heb ik 3x aan de telefoon gezeten om dit voor te leggen maar kom niet verder. Er wordt enkel gezegd dat ze er mee bezig zijn en dat ik dat na afhandeling terug kan zien in onze PiP. Nu kregen wij vandaag een brief met datum 04-07-2016 dat ons Telefonie-abonnement beeindigd wordt per 01-08-2016. Wie helpt ons verder ?

    Mvg,
    Marco

  • #2
    Hallo Marco5, welkom op het forum :8

    Hier zal vast wel een moderator op reageren, alleen het is nu weekend en zal dat dus pas maandag zijn.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Hallo Linda,

        we hebben contact gehad via PB. En ook hier even een bedankje voor het oplossen van ons probleem.

        gr,
        Marco5

        Reageer


        • #5
          Nogmaals graag gedaan, Marco!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X