Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

koppeling delta account met zeelandnet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • koppeling delta account met zeelandnet

    waarom is het tegenwoordig bijna onmogelijk om een goede klantenservice te krijgen als je onregelmatig werkt en blijkbaar nooit in de gelegenheid bent om tijdens kantoor uren te bellen. probleem nu weer is dat "mijn zeelandnet gegevens" niet gekoppeld staan in me delta account waardoor het weer niet mogelijk is om tv te kijken via laptop en tablet.
    waar is de service gebleven, laatste 3 maanden niets meer dan problemen na account omzetting.
    bedankt zeelandnet/delta voor het niet vrijgeven van kabel aan andere providers

  • #2
    medewerkers zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur. En op zaterdag [s]en zondag[/s] van 09.00 tot [s]21.00[/s] 13.00 uur. (mod edit: Op zondag is de klantenservice gesloten en op zaterdag zijn wij tot 13.00 bereikbaar. Via social media en het forum zijn wij benaderbaar buiten die uren, maar de mogelijkheiden zijn dan wel wat beperkter.)
    Je kunt het ook via de mail.
    Lijkt mij stug dat je in die 13 uur dat ze door de week aanwezig zijn geen contact met ze kan maken.

    Reageer


    • #3
      Bero, is de wens de vader van de gedachte?


      Dit zijn de openingstijden:
      Maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur.
      Hopelijk pakt een moderator dit maandag snel voor je op.

      Reageer


      • #4
        Hoi 771222157,

        Welkom op het forum

        Zie mijn vorige vraag in dit topic

        Reageer


        • #5
          Bero misschien werken mensen wel langer dan jij. ik heb soms diensten van 12 uur. het leuke is dat dit probleem nu al tijdje loopt en zeggen dat ze er mee bezig zijn.. laten we maar hopen dat jij geen problemen krijg he! oh nee jij hebt toch alle tijd als ik zo je reactie lees

          Reageer


          • #6
            Laten we het wel gezellig houden, 771222157. Ik heb je ruim 3 weken terug al gevraagd om gegevens te sturen en heb ze tot nu toe nog steeds niet ontvangen dus ik kan dan moeilijk voor je nagaan waar de kneep zit.

            Reageer


            • #7
              in de tijd die je nodig had om te posten had je ook even de klantenservice kunnen bellen, schijnt dat ze open zijn

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X