Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foto's plaatsen in community en tekst laten omlopen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foto's plaatsen in community en tekst laten omlopen

    In de oude situatie kon ik via de html- broncode bijv. een foto plaatsen en daarbij aangeven of ik dat wel / niet met tekstomloop wilde hebben.
    Bijv. foto links gecentreerd en dan teksten rechts naast de foto. Dit geeft een rustig beeld en voorkomt grote lege plekken. Ook gaf bijv een in het midden gecentreerde foto met zowel links als rechts tekst een leuk effekt.
    In de nieuwe situatie krijg ik dat niet meer voor elkaar. Ik kan alleen een foto / afbeelding plaatsen en die links/midden/rechts centreren. Teksten krijg ik er niet naast. In dat opzicht vind ik de editor er bepaald niet op vooruitgegaan. Eerder beperkt in het creeeren van layout-mogelijkheden vanwege het niet meer kunnen werken met html-code. Hoe krijg ik e.e.a. alsnog voor elkaar?

  • #2
    Ik vind dit een goede vraag, en zou ook wel willen weten hoe ik de tekst kan plaatsen naast de afbeelding. Wie weet het antwoord?

    Reageer


    • #3
      Dag Karel,

      Dat is op het moment niet mogelijk. Misschien gaan we het in de toekomst nog toevoegen.

      Reageer


      • #4
        Ik vermoedde het al dat dit niet mogelijk is. Moet me toch van 't hart dat de edit-mogelijkheden van de vernieuwde communities zijn verminderd tov de oude situatie. Daar kon ik tenminste nog de html-codes in een eigen webeditor bewerken / aanpassen en daarna weer terugzetten in het community-editorschermpje. Was wel pietsie bewerkelijk maar het resultaat was er in elk geval. Nu ook de toegang tot de html-code is afgesloten is het gewoon recht-op-en-neer en verder niks. Erg jammer hoor.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X