Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foto's toevoegen aan mijn weblog

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foto's toevoegen aan mijn weblog

    ik wil een foto plaatsen op mijn weblog nadat ik de tekst geschreven heb, maar zodra ik op het icoontje foto druk doet hij niks, doet het alleen als ik de foto plaats voordat ik de tekst erin heb gezet. Wie weet raad? En kan je ook meerdere foto's in een stuk tekst zetten en hoe doe je dat dan?

  • #2
    Dag asfra,

    Je bedoelt de knop 'Foto toevoegen'?
    [img]38e91a0a-f199-4430-911f-b50b1fc265ab.png[/img]
    Het zou niet moeten uitmaken of je wel of niet eerst een tekst maakt.

    Met 'afbeelding invoegen' kun je meerdere plaatjes bij het item plaatsen.
    Je uploadt deze plaatjes niet zelf, maar linkt ze door vanaf een andere website.

    Reageer


    • #3
      Hoi asfra,

      Welkom op ons Serviceforum

      Ik heb het getest in Google Chrome. Ik weet niet in welke browser jij het hebt geprobeerd.

      Je kunt via de knop met het fototoestel een foto in je tekst zetten waar je je tekst dan omheen kunt plaatsen.

      [img]129bb88a-f894-4b4e-94b4-48f7a147a890.png[/img]

      Wil je meerdere foto's plaatsen dan moet je dit op een andere manier doen.

      Je zoekt dat het bewuste plaatje op, op het web en kopieert de link van dit plaatje. Als je dan klikt op plaatje invoegen in de balk boven daar waar je je tekst aanmaakt.

      [img]bb770084-d23f-4de8-99da-7d1c4513532c.png[/img]

      Dan zie je onderstaand schermpje. Hier vul je de link in en het formaat wat het plaatje moet zijn.

      [img]4372b869-6291-4fd3-90e7-540df3119db5.png[/img]

      Ik hoop dat je hier iets mee kunt
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jeroen
        Dag asfra,

        Je bedoelt de knop 'Foto toevoegen'?
        [img]38e91a0a-f199-4430-911f-b50b1fc265ab.png[/img]
        Het zou niet moeten uitmaken of je wel of niet eerst een tekst maakt.

        Ja maar ik heb het net weer geprobeerd en kan echt alleen een foto toevoegen als ik de titel heb gezet den dan kan ik een foto toevoegen, Dus maar weer een nieuw bericht gemaakt anders gaat het echt niet. IK probeerde bij de vorige tekst een foto in te voren maar dat lukte niet

        Met 'afbeelding invoegen' kun je meerdere plaatjes bij het item plaatsen.
        Je uploadt deze plaatjes niet zelf, maar linkt ze door vanaf een andere website.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Caroline
          Hoi asfra,

          Welkom op ons Serviceforum

          Ik heb het getest in Google Chrome. Ik weet niet in welke browser jij het hebt geprobeerd.


          Ik weet niet of ik in google chrome zit, ben niet zo technisch wat dat betreft maar ik wil gewoon mijn eigen foto's erin zetten uit mijn afbeeldingen. Maar heb het net weer geprobeerd doet het echt alleen als ik een nieuw bericht aanmaak en dan eerst de titel en dan kan ik een foto toevoegen maar achteraf een foto toevoegen gaat echt niet

          Je kunt via de knop met het fototoestel een foto in je tekst zetten waar je je tekst dan omheen kunt plaatsen.

          [img]129bb88a-f894-4b4e-94b4-48f7a147a890.png[/img]

          Wil je meerdere foto's plaatsen dan moet je dit op een andere manier doen.

          Je zoekt dat het bewuste plaatje op, op het web en kopieert de link van dit plaatje. Als je dan klikt op plaatje invoegen in de balk boven daar waar je je tekst aanmaakt.

          [img]bb770084-d23f-4de8-99da-7d1c4513532c.png[/img]

          Dan zie je onderstaand schermpje. Hier vul je de link in en het formaat wat het plaatje moet zijn.

          [img]4372b869-6291-4fd3-90e7-540df3119db5.png[/img]

          Ik hoop dat je hier iets mee kunt

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X