Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Update communities

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door johnnym
    Helaas werkt het centreren van tekst en afbeeldingen nog steeds niet goed.
    Probeer het eens in Chrome.

    Ikzelf had mijn pagina's die ik had gemaakt doorgelinkt naar volgende de pagina's die over hetzelfde onderwerp gingen. Iedere keer wanneer ik op het doorlinkje klikte werd het geblokkeerd. Ik alle linkjes weer opnieuw erin gezet totdat ik gisteravond ontdekte dat er een extra c tussen de links is gekomen. Nu ben ik alles aan het aanpassen en het werk tot op heden. Ik baal er wel van want het is een hoop werk.

    Het bestanden delen werkt nog steeds niet. Het was fijn geweest wanneer ze toch niet alles zo radicaal hadden veranderd. Voorheen kon je een foto in je fotoboek kwijt en vandaaruit verder verwerken in aparte pagina's. Nu zijn alleen de bestanden van de aparte pagina's nog zichtbaar. Wil je die maken moet je de foto's die je wilt gebruiken opnieuw uploaden bij de bestanden. De ingevoerde foto's in het fotoalbum, het bestand daarvan, is nu ook onzichtbaar en foto's doorlinken, bv. op je startpagina naar een speciale foto in je fotoboek, is ook een verhaal apart geworden. Je kunt nu doorlinken naar het gehele album en op een speciale manier naar 1 enkele foto. Ik ben in ieder geval niet blij met deze veranderingen waarvan veel dingen nog steeds niet optimaal werken. Ik vind het een woord met drie letters met peren en dan in hoofdletters.

    Reageer


    • #17
      Beste Aggie, ik gebruik ook Chrome, dus daar kan het dan niet aan liggen. Helaas snap ik niet helemaal wat je bedoelt met de doorlinkjes enz,.. sorry.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door johnnym
        Beste Aggie, ik gebruik ook Chrome, dus daar kan het dan niet aan liggen. Helaas snap ik niet helemaal wat je bedoelt met de doorlinkjes enz,.. sorry.
        Hallo johnnym,
        Je moet eens op mijn communitie kijken.
        http://communities.zeelandnet.nl/aggie
        Dan op Kerstkaarten klikken en dan onderaan de pagina kijken dan zie je wat ik bedoel met doorlinken. Misschien wel een idee voor jouw eigen communtie want ik heb geen idee waar die van jou over gaat, maar wel dat je er net als ik druk mee bent.

        Ja, was een beetje domme opmerking want je gebruikt Crome. Maar dat realiseerde ik mij pas later en dan is de mogelijkheid om het te verbeteren al weg. Zou trouwens wel een goed idee zijn dat je te alle tijden je berichten kunt aanpassen als je ziet dat je er een grote fout in hebt gemaakt

        Reageer


        • #19
          Hallo Aggie, Ik heb op je community gekeken en op de doorlinkjes geklikt. Maar ik zag echter dat op jouw community de foto's ook niet gecentreerd staan. Dat wil ik juist wel.
          Zie hier bijvoorbeeld een pagina die ik al veel eerder heb gemaakt VOORDAT de veranderingen zijn doorgevoerd. Hier kan je zien dat ik op sommige plaatsen tekst en afbeeldingen heb gecentreerd:

          http://communities.zeelandnet.nl/str...e-kapitein-rob

          Zo wil ik dus het nog zou moeten kunnen, maar nu kan dat dus niet meer.

          Reageer


          • #20
            Hallo johnnym,
            Ik heb gekeken en snap precies wat je bedoeling is. Nee, mijn foto's staan niet gecentreerd sommige tekst wel. Maar ik denk dat er aan onze vragen weinig gehoor gegeven zal worden. Maar jouw communitie ziet er mooi uit. En wat een leuk onderwerp. Jij gebruikt ook doorgelinkte teksten, dus dat deed je al.

            Misschien vind je het een stomme tip, maar ik laat een aantal links in een nieuwe pagina openen. Nu blijft je communitie open staan en wordt de link in een nieuw tabblad geopend. Jij vind het misschien niks maar ik vind dat heel handig. Nu hoeven mijn bezoekers niet steeds terug te klikken.

            Reageer


            • #21
              Links, rechts uitlijnen gaat wel, maar een foto centreren niet.
              We gaan er naar kijken.

              Reageer


              • #22
                Het is aangepast. Je kunt nu foto's ook centreren. Aggie, ik ben zo brutaal geweest een aantal plaatjes op je community in het midden gezet om te testen. :P

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                  Het is aangepast. Je kunt nu foto's ook centreren. Aggie, ik ben zo brutaal geweest een aantal plaatjes op je community in het midden gezet om te testen. :P
                  Hoi Jeroen,
                  Het is niet erg dat je mijn communitie gebruikt om te testen, als je nu ook nog het bestanden delen in orde krijgt en het centreren van de tekst, de foto's zijn al gelukt, kunnen we weer eventjes vooruit. Misschien dan weer tot de volgende aanpassing

                  Zie mijn vraag van 5 dagen geleden hier op het forum.
                  Oorspronkelijk gepost door Aggie
                  Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                  Dag Aggie,

                  Dat is ook de bedoeling. We gaan kijken of we dit ook zo kunnen aanpassen.
                  Hallo Jeroen,
                  Tot zover is het aangepast. Ik kan bestanden delen openbaar zetten, maar wanneer ik nu op downloaden klik ga ik terug naar de mappen waar de documenten instaan. Ik kan dus nog niks downloaden. Vervelend voor jullie omdat het nog niet helemaal klopt. Probeer het maar eens, het zal wel een keertje lukken denk ik. Iedere keer als ik iets hoor van jullie probeer ik het weer.
                  Ik kan nog steeds niks downloaden vanuit bestanden delen

                  Reageer


                  • #24
                    Het probleem met het downloaden van bestanden is opgelost.
                    Ook is het nu mogelijk een titel bij je foto te zetten in je fotoalbum.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Aggie
                      Hallo johnnym,
                      Ik heb gekeken en snap precies wat je bedoeling is. Nee, mijn foto's staan niet gecentreerd sommige tekst wel. Maar ik denk dat er aan onze vragen weinig gehoor gegeven zal worden. Maar jouw communitie ziet er mooi uit. En wat een leuk onderwerp. Jij gebruikt ook doorgelinkte teksten, dus dat deed je al.

                      Misschien vind je het een stomme tip, maar ik laat een aantal links in een nieuwe pagina openen. Nu blijft je communitie open staan en wordt de link in een nieuw tabblad geopend. Jij vind het misschien niks maar ik vind dat heel handig. Nu hoeven mijn bezoekers niet steeds terug te klikken.
                      Hoi Aggie, ik vind jouw community ook heel leuk, je hebt er heel veel werk aan gehad en hij bevat heel veel informatie voor mensen die het leuk vinden om kaarten te ontwerpen!
                      Het centreren van tekst en afbeeldingen lukt nu wel, maar soms gaat er toch nog iets niet goed. Zo wil ik, als ik een foto gecentreerd heb geplaatst, verder gaan met tekst die ik niet wil centreren (dus die moet beginnen bij de kantlijn) en dat lukt dan ook weer niet, de tekst blijft dan ongewild gecentreerd ... haha, snap jij het nog?
                      Dus er is al vooruitgang, maar toch gaat het nog niet helemaal goed.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door johnnym
                        Hoi Aggie, ik vind jouw community ook heel leuk, je hebt er heel veel werk aan gehad en hij bevat heel veel informatie voor mensen die het leuk vinden om kaarten te ontwerpen!
                        Het centreren van tekst en afbeeldingen lukt nu wel, maar soms gaat er toch nog iets niet goed. Zo wil ik, als ik een foto gecentreerd heb geplaatst, verder gaan met tekst die ik niet wil centreren (dus die moet beginnen bij de kantlijn) en dat lukt dan ook weer niet, de tekst blijft dan ongewild gecentreerd ... haha, snap jij het nog?
                        Dus er is al vooruitgang, maar toch gaat het nog niet helemaal goed.

                        Reageer


                        • #27
                          Beste Aggie (en Jeroen), het zou inderdaad mooi zijn als de broncode weer terugkomt. Op die manier kreeg ik de foto's en tekst wel goed gecentreerd en, indien ik dat wenste, juist op andere plaatsen weer NIET gecentreerd. Dus ik hoop dat Jeroen ons de broncode weer terug geeft !

                          Reageer


                          • #28
                            Op dit moment waren we niet van plan dit te gaan toevoegen. Voorlopig moet het op de nieuwe manier gebeuren.

                            Reageer


                            • #29
                              Als je een foto in het midden zet... en dan Ctrl + Enter doet, (dus niet alleen enter) wordt de tekst eronder weer links gezet.

                              Reageer


                              • #30
                                Beste Jeroen, ik heb het geprobeerd, dus tekst en/of foto in het midden gezet en dan Ctrl + Enter, maar het het werkt niet.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X