Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen reacties bij video's plaatsen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan geen reacties bij video's plaatsen

    Het lukt me steeds niet om met welke browser dan ook een reactie te geven op over een video op zeelandnet.
    Iemand een idee?

  • #2
    Er is niet bij alle filmpjes een mogelijkheid om een reactie te geven. Ik heb zelf nooit een filmpje geplaatst, maar misschien dat er voor gekozen kan worden wel of niet te laten reageren.
    Bij het filmpje over het Zeeuws Junior Kampioenschap Oestersteken zie ik met verschillende browsers wel een mogelijkheid om daar een reactie op te geven!

    Reageer


    • #3
      ramp om me eigen topic te vinden lol.
      Ja klopt reactiemogelijkheden staan aan maar bij insturen blijft ie hangen.
      Staat reactie wordt toegevoegd maar er gebeurt niks???

      Reageer


      • #4
        Misschien ben je geblokkeerd voor het insturen van reacties? :P

        Reageer


        • #5
          dat zou kunnen maar krijg normaal te zien JIJ bent hier gebanned nou niet.
          Hij blijft gewoon doorladen.
          Vind niet erg om onterrecht buitengesloten te worden op zeelandnet maar dan wel duidelijk.
          Vrees dat ik daar ook niet meer mag communiceren dan......
          leuk zeelandnet mag alleen niet met de zeeuwen via zeelandnet communiceren lol.
          Ons vrije internet.......het is weg...........zonde.
          om zeep geholpen door......politiek en bedrijfsregels zonde.

          Reageer


          • #6
            Vrees dat ik daar ook niet meer mag communiceren dan......
            leuk zeelandnet mag alleen niet met de zeeuwen via zeelandnet communiceren lol.
            Ons vrije internet.......het is weg...........zonde.
            om zeep geholpen door......politiek en bedrijfsregels zonde.
            Als ik dit zo lees en probeer te begrijpen, zou een ban mij niet verbazen.
            My end of topic!

            Reageer


            • #7
              @ko Weet jij welke taal er hier gebezigd dient te worden dan?(gezien uw reactie dat dit niet netjes genoeg zou zijn?)
              zedemeester?
              Kerk?
              oud?
              Bedrijfspitbull?
              Beetje mensen uitsluiten mooie samenleving met jou.........(niks gewend?)
              Mensen wel de norm nemen maar ze geen waarde toekennen slim.........

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door mokokaaaaai
                dat zou kunnen maar krijg normaal te zien JIJ bent hier gebanned nou niet.
                Hij blijft gewoon doorladen.
                Vind niet erg om onterrecht buitengesloten te worden op zeelandnet maar dan wel duidelijk.
                Vrees dat ik daar ook niet meer mag communiceren dan......
                leuk zeelandnet mag alleen niet met de zeeuwen via zeelandnet communiceren lol.
                Ons vrije internet.......het is weg...........zonde.
                om zeep geholpen door......politiek en bedrijfsregels zonde.
                Man toch, zoek een klaagmuur!

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door mokokaaaaai
                  @ko Weet jij welke taal er hier gebezigd dient te worden dan?(gezien uw reactie dat dit niet netjes genoeg zou zijn?)
                  zedemeester?
                  Kerk?
                  oud?
                  Bedrijfspitbull?
                  Beetje mensen uitsluiten mooie samenleving met jou.........(niks gewend?)
                  Mensen wel de norm nemen maar ze geen waarde toekennen slim.........
                  Heb jij nog steeds niet door dat je manier van communiceren bij veel mede-forummers een enorme weerstand oproept? Ik voel ook hier weer een ban aankomen.....

                  Reageer


                  • #10
                    Topic gesloten.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X