Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn community ligt ineens in puin.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mijn community ligt ineens in puin.

    Ik heb een community, zie link http://communities.zeelandnet.nl/klasreunie. Die zag er qua layout en tekst tot voor kort prima uit.
    Kijk ik vandaag ff op de website-hoofdpagina en zie dat er allemaal A-tekens verschenen zijn op de meest vreemde plaatsen. Ook op diverse subpagina's is dat het geval en is de tekst / foto-indeling daardoor een rotzooitje geworden. Rara hoe kan dat. Ik heb er nl. al tijdenlang niets aan gewijzigd. Dit wordt een pokke-karwei om dat weer te herstellen. Graag zou ik van ZlndNet vernemen hoe dit nou komt.

  • #2
    Nog een aanvulling.
    Heb net wat andere communities bekeken en ook daar zie ik vervormde teksten door de zgn. A-tekens.
    Het ligt in ieder geval niet aan mijn pc of browser. Op mijn smartphone zie ik hetzelfde probleem evenals op mijn laptop.
    Heeft het soms te maken met evt. wijzigingen in de community-software. Die is toch een tijdje geleden aangekondigd?

    Reageer


    • #3
      Dit probleem is overal op zeelandnet , het was mij ook al opgevalen , zelfs in de kook rubriek Hier een voorbeeld:

      http://www.zeelandnet.nl/culinair/re...pritsen-bakken

      Reageer


      • #4
        het is een rommeltje op Zeelandnet...bij mijn communty is het ook zo. Ik denk bij iedereen.

        Reageer


        • #5
          Dit is al jaren een bekend euvel op ZeelandNet. Helaas is er nog steeds niets aan gedaan.

          Reageer


          • #6
            Heeft waarschijnlijk te maken met een Character Encoding op de Zeelandnet server die verkeerd staat. ( Unicode/UTF-8-character table ) Dit moet wel op te lossen zijn denk ik.

            Reageer


            • #7
              Misschien het gevolg van het overzetten op 25-2?
              Dan komt het vast wel voor elkaar, he Webmaster?

              Reageer


              • #8
                Dag Karel,

                Het heeft inderdaad te maken met de 'character encoding' de karakter op je communtie.
                Het zal gekomen zijn door de overgang naar de nieuwe database. We gaan er maandag even naar kijken, het is redelijk eenvoudig op te lossen.

                Binnenkort komt er een nieuwe community systeem. Ik zal gelijk eens kijken of ik een paar screenshots kan posten hoe het er straks uit komt te zien.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                  Dag Karel,

                  Het heeft inderdaad te maken met de 'character encoding' de karakter op je communtie.
                  Het zal gekomen zijn door de overgang naar de nieuwe database. We gaan er maandag even naar kijken, het is redelijk eenvoudig op te lossen.
                  Binnenkort komt er een nieuwe community systeem. Ik zal gelijk eens kijken of ik een paar screenshots kan posten hoe het er straks uit komt te zien.
                  Bedankt Jeroen. Hoop dat het snel is opgelost want ik heb in het verleden aardig zitten zweten om mijn website een beetje netjes te krijgen. En dat was met de zeer beperkte editor beslist geen lolletje. Ben benieuwd of er in die nieuwe situatie een wat meer gebruiksvriendelijke editor beschikbaar is.

                  Reageer


                  • #10
                    Ook mijn communitie is een grote puinhoop.

                    http://communities.zeelandnet.nl/aggie

                    Reageer


                    • #11
                      Ik zie het Aggie. Hij is ook nog helemaal in Comic Sans, of heb je daar zelf voor gekozen?

                      In elk geval geeft Jeroen al aan dat de fout in de database zit, dit wordt vast begin volgende week opgelost.

                      Reageer


                      • #12
                        Hier ook zo:

                        http://www.zeelandnet.nl/uitinzeelan...ment/id/165125

                        Reageer


                        • #13
                          zoals Jeroen al aangaf:

                          Het heeft inderdaad te maken met de 'character encoding' de karakter op je communtie.
                          Het zal gekomen zijn door de overgang naar de nieuwe database. We gaan er maandag even naar kijken, het is redelijk eenvoudig op te lossen.


                          Dus dat gaat helemaal goed komen

                          Reageer


                          • #14
                            Nog niet zo simpel op te lossen volgens mij.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                              Ik zie het Aggie. Hij is ook nog helemaal in Comic Sans, of heb je daar zelf voor gekozen?

                              In elk geval geeft Jeroen al aan dat de fout in de database zit, dit wordt vast begin volgende week opgelost.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X