Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

beeindiging van contract

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• beeindiging van contract

ik heb in oktobermijn contract met zeelandnet op gezegd ik moest november en december nog betalen a 37 € per maand
    deze voldaan op 14dec en24 dec maar nu krijg ik op 2 februari weer een brief delta afdeling Billing om eens 37€over te maken
    ik heb hier over gebeld en kreeg als antwoord dat mijn contract de eerste maand gratis was maar bij opzegging als nog moet betalen
    ik vind dit maar raar wil u dit voor mij na gaan het gaat over gestorneerd bedrag van 37€ klantnummer ****klantnummer verwijderd door moderator
    b v d a van glabbeek

Hallo glabbeek,

Allereerst welkom op het forum

Uit een stukje privacy heb ik even je klantnummer uit je post verwijderd.

Wanneer een abonnement op DELTA Digitale Televisie wordt gestopt, zit hier één volledige kalendermaand opzegtermijn op. Stel, je wilt per vandaag 19-02-2016 je abonnement opzeggen en je belt met de klantenservice. Zij zorgen er dan voor dat het abonnement per eerst volgende mogelijkheidgestopt wordt. Aangezien de termijn een kalendermaand bedraagt, houdt dit in dat op de laatste dag van de maand daarop het abonnement gestopt wordt.

De automatische incasso voor DELTA Digitale Televisie vindt achteraf pas plaats. Ik zie dat de stopdatum van het abonnement stond op 31-12-2015. Dit houdt in dat er in januari een laatste incassoronde zou hebben plaatsgevonden. Aangezien dit bedrag in eerste instantie is gestorneerd, is dit bedrag open blijven staan. Vandaar dat dat je de brief namens onze afdeling Billing hebt ontvangen

Reageer

kan u mij zeggen of ik die nog moet betalen

Reageer

Ik stuur even een privé berichtje

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X