Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

inloggen forum

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • inloggen forum

    Als ik wil inloggen op het Forum, lukt dat niet. (gegeven onjuist melding krijg ik dan)
    Diverse keren een nieuw wachtwoord aangemaakt.
    Telkenmale krijg ik het bericht dat de gegevens niet juist zijn, en kan ik dus niet inloggen.
    Heb ook geprobeerd een nieuw account aan te maken, ook dat lukt niet. (melding gegevens onjuist)
    Wat nu te doen?
    :@

  • #2
    Hoi Cor R.

    Je hebt nu wel een topic geplaatst dus lijkt erop dat het gelukt is Of heb je problemen met specifieke accounts/apparaten?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Tineke Tafellaken
      Hoi Cor R.

      Je hebt nu wel een topic geplaatst dus lijkt erop dat het gelukt is Of heb je problemen met specifieke accounts/apparaten?
      Hallo Tineke, het is heel raar. Als ik wil inloggen naar het forum, lukt dat niet. (melding: je hebt onjuiste gegevens ingevoerd)
      Ik maak dan een nieuw wachtwoord. En dan ben ik even later hier in het forum. Gisteren stelde ik de vraag waarop jij wilde ingaan.
      Dit antwoord kan ik alleen geven omdat ik weer een nieuw wachtwoord heb gemaakt en dus weer toegang had tot het forum.
      Ik kreeg de melding dat het wachtwoord is opgeslagen.
      Als ik nu het forum "uitga", kan ik weer niet gewoon inloggen, wed ik. Wat te doen?

      Reageer


      • #4
        ik had hetzelfde tot ik ontdekte dat de vooringevulde gebruikersnaam niet mijn gebruikersnaam maar mijn emailadres was. dus ook mijn gebruikersnaam ingevuld en toen werd mijn wachtwoord wel geaccepteerd. probeer dat ook eens

        Reageer


        • #5
          Een handige manier om je gebruikersnamen en wachtwoorden veilig op te slaan is de LastPass app. Die kun je als Chrome extensie toevoegen (andere browsers worden ook ondersteund). Nooit meer je wachtwoorden vergeten, ze worden voor je ingevuld.

          Reageer


          • #6
            Firefox doet dat gewoon auto hoor met 'n popupje of je de gebruiker/pass wilt onthouden, niks extensies voor nodig.

            Reageer


            • #7
              Mijn tip is bestemd voor Cor, niet voor jou
              Het in je browser opslaan van wachtwoorden is erg onveilig, ik ga daar nu echter niet verder op in.

              Reageer


              • #8
                Reactie verplaatst naar ander item (https://forum.zeelandnet.nl/zeelandn...elandnet--2634).

                Reageer


                • #9
                  Hallo allemaal. Het is gelukt!! Ik kan weer gewoon inloggen.
                  Gebleken is dat ik eigenlijk van dit gedoe geen verstand van heb.
                  Als ik inlogde kreeg ik een melding "gegevens onjuist".
                  Op den duur opnieuw geregistreerd. Dan kreeg ik weer de melding dat het e-mail adres al in gebruik was.
                  Of ik dan maar weer een nieuw wachtwoord wilde aanmaken.
                  Gedaan. Toen bleek uiteindelijk dat de gebruikersnaam niet goed was ingevuld. De . achter de R was ik vergeten.
                  Nu is het allemaal OK.
                  Bedankt voor de tips.

                  Reageer


                  • #10
                    Fijn dat het gelukt is Cor!

                    Zou je nog even op 'Beste antwoord' willen klikken? Dan wordt deze vraag als 'beantwoord' gemarkeerd. Bedankt!

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X