Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Laptop verbinden met EPC3940 hoe doe ik dat?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Laptop verbinden met EPC3940 hoe doe ik dat?

    Hoe moet ik mijn laptop en i-pad draadloos verbinden met mijn modem EPC 3940 ?
    Welke gegevens heb ik hierbij nodig ?
    Hopelijk kunnen jullie mij ook hiermee helpen.
    MMS

  • #2
    Bij het installeren van je modem heb je voor het draadloze een netwerknaam en wachtwoord ingevoerd bij stap 5.
    Op je laptop zul je rechts onderaan een icoontje voor wifi zien. Als je daar op klikt zie je welke netwerken in de buurt er allemaal zichtbaar zijn. Kies daaruit jouw netwerk en maak verbinding door het wachtwoord in te tikken wat je zelf aan dat netwerk hebt toegekend.
    Ik heb geen i-pad, maar dat zal op ongeveer dezelfde manier werken.

    Reageer


    • #3
      Bij het rechtopstaande modem (EPC3940) staat de standaard SSID (Netwerknaam) en pre shared key (Wachtwoord) op de onderkant, op het etiket. Mits het draadloze netwerk niet veranderd is tijdens de installatie dan kunnen deze inloggegevens gebruikt worden.

      Let op dat het draadloze netwerk wel actief staat; Op de achterkant van het modem zit een knopje om wifi aan of uit te zetten. Dit is te controleren door de leds op de voorkant van het modem; Als wifi aan staat zal de 5g led branden.

      De 2.4G staat altijd aan als Delta wifispots staat ingeschakeld, dus ook als eigen wifi is uitgeschakeld.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Bij het installeren van je modem heb je voor het draadloze een netwerknaam en wachtwoord ingevoerd bij stap 5.
        Op je laptop zul je rechts onderaan een icoontje voor wifi zien. Als je daar op klikt zie je welke netwerken in de buurt er allemaal zichtbaar zijn. Kies daaruit jouw netwerk en maak verbinding door het wachtwoord in te tikken wat je zelf aan dat netwerk hebt toegekend.
        Ik heb geen i-pad, maar dat zal op ongeveer dezelfde manier werken.
        Beste Jos ,

        bedankt het is inmiddels gelukt met beide apparaten.
        MMS
        ,

        Reageer


        • #5
          OK, wil je dan nog even op "antwoord" klikken, dan kan deze vraag worden afgesloten.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X