Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe een Nest thermostaat aansluiten op Cisco modem 3925

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe een Nest thermostaat aansluiten op Cisco modem 3925

    Afgelopen weekend mijn Wifi veranderd. Nu gebruik ik het Cisco modem EPC 3925 ook als Wifi. Na met de hulplijn van Zeelandnet contact te hebben gehad werken alle I-pad apparaten op de Wifi. Echter vergeten op dat moment mijn Nest thermostaat te verbinden met de Cisco.
    De Nest thermostaat "ziet" het Cisco modem wel maar er is geen mogelijkheid het wachtwoord in te geven. Hij vraagt altijd direct om te "verbinden" wat natuurlijk niet mogelijk is omdat het wachtwoord niet is ingegeven.
    Hulplijn Nest gebeld, ze hebben alles geprobeerd maar het schijnt aan het Cisco modem te liggen want de Nest kan wel met andere Wifi netwerken verbinding maken. Volgens Nest zou het kunnen zijn dat wanneer de poorten 9543, 11095, 80 en 443 geblokkeerd zijn, het niet lukt.
    Juist hulplijn Zeelandnet gebeld en...het lijkt er op dat deze poorten niet bestaan of niet blokkeren.
    Wie kan mij helpen? Ik ben een leek en heb geen enkel idee hoe ik dit kan oplossen.

  • #2
    Hallo Wiek, welkom op het forum.

    Heb je hier iets aan:
    http://portforward.com/english/route...Thermostat.htm

    Reageer


    • #3
      Mijn hartelijke dank!! Het lijkt er op dat ik de poorten zo kan openen. Het begin van de uitleg in het Engels begrijp ik niet maar....ik geloof dat ik dat ook nog niet nodig heb.
      ik ga het proberen en laat het dan weten. Maar...het kan wel even duren voor ik er op terug kom.

      Reageer


      • #4
        Hey Wiek,

        Is het inmiddels gelukt je thermostaat te verbinden? (Zeker met deze winterse temperaturen wel zo prettig lijkt me!)

        Reageer


        • #5
          Hoi Laura,

          Ik ben er morgen en dan ga ik de poging wagen. Ik informeer jullie of het lukt.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X