Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Afspraak internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Afspraak internet

    Beste,

    Op 5 jan zijn wij klant geworden met Delta en eveneens voor het internet pakket gekozen via zeelandnet.
    Nu zou er binnen de 5 dagen contact opgenomen worden voor een afspraak voor de installatie.
    Tot op heden nog niks gehoord, is dit normaal?

    Mvg

  • #2
    Als er geen contact is opgenomen zal er ongetwijfeld iets verkeerd gegaan zijn; Zou gewoon contact opnemen met de klantenservice!

    Reageer


    • #3
      bij mij zeiden ze dat het 5 werkdagen duurt als het kabelsignaal actief is.

      wanneer is het kabelsignaal actief gemaakt? pas als dit actief is, kan zeelandnet de aanvraag voor internet verwerken. en pas na verwerking gaan de 5 werkdagen in.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door GCaddicted
        bij mij zeiden ze dat het 5 werkdagen duurt als het kabelsignaal actief is.

        wanneer is het kabelsignaal actief gemaakt? pas als dit actief is, kan zeelandnet de aanvraag voor internet verwerken. en pas na verwerking gaan de 5 werkdagen in.
        Als ik het juist heb dan is de kabel sinds 7jan actief of krijg je hier een mail over? Want ik heb enkel een mail met startdatum van de kabel. Indien hij sinds 7jan actief is dan kan ik binnen de 2 dagen een telefoon verwachten

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door 920220
          Oorspronkelijk gepost door GCaddicted
          bij mij zeiden ze dat het 5 werkdagen duurt als het kabelsignaal actief is.

          wanneer is het kabelsignaal actief gemaakt? pas als dit actief is, kan zeelandnet de aanvraag voor internet verwerken. en pas na verwerking gaan de 5 werkdagen in.
          Als ik het juist heb dan is de kabel sinds 7jan actief of krijg je hier een mail over? Want ik heb enkel een mail met startdatum van de kabel. Indien hij sinds 7jan actief is dan kan ik binnen de 2 dagen een telefoon verwachten
          Je kunt zelf controleren of je kabelsignaal actief is.
          Pak gewoon een coaxkabel, steek het ene uiteinde in de kabelaansluiting/AOP en het andere uiteinde in de tv.
          Laat de tv nu naar zenders zoeken, analoog of digitaal maakt niet uit. Vindt de tv zenders, dan heb je kabelsignaal.

          Reageer


          • #6
            je krijgt volgens mij altijd een bevestigingsbrief met de startdatum. pas na de startdatum kunnen ze bij ZeelandNet de aanvraag verwerken en dan gaan die 5 werkdagen in. Ik denk dat je wel snel gebeld zal worden.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X