Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik wil een weblog maken maar ik schijn er al een te hebben?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik wil een weblog maken maar ik schijn er al een te hebben?

    Goedendag, ik wil een weblog maken maar er wordt gezegd dat ik er al een heb. Maar dit is de eerste keer dat ik dit doe, dus dat is niet goed. En ik moet hem activeren en dan weer verwijderen maar als ik er nog geen een heb kan ik hem ook niet activeren. Beetje vreemd allemaal, maar ik wil wel graag een weblog beginnen. Kunt U hier iets aan doen?

    met vr. gr. R.Schuitemaker

  • #2
    Dag Reneev,

    Leuk dat je een weblog wilt beginnen bij ons.
    Ik zie op je zeelandnet abonnement inderdaad geen weblog geregistreerd staan.
    Kun je me de loginnaam mailen via een forumberichtje? Dan kijk ik even verder voor je.

    Reageer


    • #3
      Ik heb een berichtje gestuurd met mijn inlognaam, maar nu hoor ik niets meer. Ik zou toch wel graag verder willen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door reneev
        Ik heb een berichtje gestuurd met mijn inlognaam, maar nu hoor ik niets meer. Ik zou toch wel graag verder willen.
        Zomaar een idee, zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat de kerst er tussen heeft gezeten?

        Reageer


        • #5
          Hallo, ik weet dat kerst er tussen heeft gezeten, maar dat is nu alweer een paar dagen geleden

          Reageer


          • #6
            Hallo reneev,

            Is het mogelijk mij ook je loginnaam toe te sturen via een privebericht? Dan vraag ik het even voor je na
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer


            • #7
              Dag Reneev,

              Excuses voor het late antwoord. Ik was een weekje op vakantie na de kerst.
              Het probleem zou opgelost moeten zijn. Je kunt nu inloggen en een weblog aanmaken.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X