Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

abonnement aanvragen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • abonnement aanvragen

    Ik probeer al 2 weken een abonnement aan te vragen, ik krijg steeds een foutmelding of helemaal niks te zien.
    dan maar naar KPN, helaas.

  • #2
    Hallo mzld, welkom op het forum.

    Heb je al eens met een andere browser geprobeerd?

    Reageer


    • #3
      firefox en ie geprobeerd, jammer dat een internetprovider dit niet gewoon voor elkaar heeft.

      Reageer


      • #4
        Het is wel erg makkelijk om gelijk de schuld bij Zeelandnet neer te leggen, er zijn vast nog tientallen andere mogelijke oorzaken. Welke windows versie gebruik je en wat voor abonnement probeer je af te sluiten?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door mzld
          firefox en ie geprobeerd, jammer dat een internetprovider dit niet gewoon voor elkaar heeft.
          Toch vreemd dat het bij jou niet lukt en bij al die anderen wel.
          En je kunt natuurlijk altijd even bellen..dan kunnen ze je aanvraag gelijk verwerken.

          Reageer


          • #6
            Windows 7 en Premium, wie heeft het over schuld?

            Reageer


            • #7
              ik ga maandag wel bellen, online was wel wat makkelijker geweest, In deze "provider wereld" vol concurrenten verwacht je dat een aanvraag online zonder problemen kan worden verwerkt ongeacht je browser, windows versie of wat nog meer.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door mzld
                ik ga maandag wel bellen, online was wel wat makkelijker geweest, In deze "provider wereld" vol concurrenten verwacht je dat een aanvraag online zonder problemen kan worden verwerkt ongeacht je browser, windows versie of wat nog meer.
                Dat kun je vinden, maar als je een beetje kennis van computers zou hebben zou je ook weten dat dat onmogelijk is.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X