Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Quota people zeelandnet website

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Quota people zeelandnet website

    Geachte,

    Na geruime tijd had ik zin om wat met de website te friemelen, dus beetje proberen en wat klein spul uploaden
    via de FTP. We hebben het hier over 'n paar MB's p/dag, echt niks bijzonders.....de volledige www folder = 6MB's

    Slideshowtje gemaakt en uploaden om te testen, dan krijg je dit >>

    Command: STOR slideshow.html
    Response: 552 STOR denied: quota exceeded: used 6517.32 of 5120.00 upload Kb

    Het maakt me verder niks uit, al lijkt alles steeds slechter te worden van jullie kant, en dat voor klanten die al jaren lid zijn is dit gewoon niet leuk.

    Zit er nog 'n verschil in quota per abbo > basis/super etc, of is dat voor iedereen hetzelfde?


    PS: De snelheid, en zeker de upload mag ook wel eens wat omhoog voor het basispakket.

    De groeten,
    wat is dit nou weer

  • #2
    Weet je zeker, dat er geen verborgen files en/of mappen op de server staan?

    Reageer


    • #3
      Met een basis en midi internetabonnement heb je 5 Mb eigen homepage ruimte.
      Bij de Premium, Super en Extreem is dit 20 Mb.

      Reageer


      • #4
        5MB ruimte? wow...das de moeite, en nee geen verborgen bestanden @ron, maar met die 6MB zit ik er dus over....5MB waar hebben we het over.....dat is echt te weinig gewoon! maar ala typisch weer. In ieder geval bedankt voor de reply.

        Reageer


        • #5
          Is er de mogelijkheid om wat extra MB's te huren p/m? want met die 5mb kan je niks (leuks) doen, en om nou iemand te forceren 'n duurder abo te laten afsluiten voor 15MB meer is ook niet echt (trouwe) klantvriendlijk....

          Na al die jaren 'n superabo lid te zijn geweest is dit echt karige boel, terwijl die basis voor mij persoonlijk genoeg is. Misschien eens in de groep gooien, want wat is nou 20MB, en dit voor iedereen? en niet steeds nieuwe klanten/allin1 pakketten alles geven, doe ook eens wat voor +10 jaar lid klanten.

          mvd

          Reageer


          • #6
            Huren via ZeelandNet van extra people ruimte zal niet zo snel gebeuren, quota's zijn gekoppeld aan bepaalde abonnementen, oftewel pas het voor 1 aan dan pas je het voor iedereen aan.
            20 MB klinkt niet veel maar realiseer je wel dat het voor een provider iets meer omhelst dan dat je er thuis een extra schijfje bij prikt
            Ik zou je adviseren om eens google er bij te pakken, een klein pakketje webhosting kost tegenwoordig bijna niets meer bij hosting bedrijven:
            https://www.google.nl/search?hl=nl&q...ing&gws_rd=ssl

            Reageer


            • #7
              Ok, begrijpelijk, 'n beetje dan...want 5mb is gewoon echt weinig Jij, Marco kunt veel, dat weet zeker, gooi het eens op de vergadertafel In de tussentijd abonneer ik wel weer 'n Dreamhost account. Het is uiteindelijk maar om wat te spelen

              In ieder geval bedankt voor je reactie

              mvg

              Reageer


              • #8
                Wanneer het alleen spelen is, dan is het ook mogelijk om een eigen server op te zetten, gewoon met een oude PC of LapTop............

                Reageer


                • #9
                  Hoi 'was is dat nou weer',

                  Is een Zeelandnet community geen optie? Daar heb je 100 Mb ruimte.
                  http://www.zeelandnet.nl/communities/

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X