Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modemwissel afspraak maken is niet mogelijk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Modemwissel afspraak maken is niet mogelijk

    Afspraak maken voor modemwisel is niet mogelijk via site.
    Wat nu??
    Klaas Pirson

  • #2
    Hallo dedom, welkom op het forum.

    Wat krijg je voor melding? Al eens met een andere browser geprobeerd?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door dedom
      Afspraak maken voor modemwisel is niet mogelijk via site.
      Wat nu??
      Klaas Pirson
      Hallo dedom,

      Ik zie geen reactie meer op de vraag die Jos je gesteld heeft, is het nog gelukt?

      Reageer


      • #4
        Netjes 3 weken gelden afspraak gemaakt voor het brengen van de nieuwe modem. Keurig een mail ontvangen met de bevestiging dat hij 08/02/2016 geleverd zou worden , tevens 2x een sms ontvangen dat zij die dag zouden komen en ik persoonlijk thuis moest zijn. Dus een snipperdag genomen om de midem tussen 12.00 en 17.00 in ontvangst te kunnen nemen . Maar helaas terwijl ik dit type is het ondertussen al 22:10 en heb het wachten maar al op gegeven. Morgen maar weer eens bellen hoe we dit gaan oplossen. Tevens de leverancier al gebeld te hebben en zeelandnet . Zo jammer weer!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Petervd1
          Netjes 3 weken gelden afspraak gemaakt voor het brengen van de nieuwe modem. Keurig een mail ontvangen met de bevestiging dat hij 08/02/2016 geleverd zou worden , tevens 2x een sms ontvangen dat zij die dag zouden komen en ik persoonlijk thuis moest zijn. Dus een snipperdag genomen om de midem tussen 12.00 en 17.00 in ontvangst te kunnen nemen . Maar helaas terwijl ik dit type is het ondertussen al 22:10 en heb het wachten maar al op gegeven. Morgen maar weer eens bellen hoe we dit gaan oplossen. Tevens de leverancier al gebeld te hebben en zeelandnet . Zo jammer weer!
          Vervelend om te lezen dat de afspraak niet is nagekomen, dit mag niet gebeuren natuurlijk! Ik heb je even een PB gestuurd.

          Reageer


          • #6
            Heb vandaag ook een afspraak gemaakt tussen 8uur / 12 uur ik hoop dat ze komen

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door derouches
              Heb vandaag ook een afspraak gemaakt tussen 8uur / 12 uur ik hoop dat ze komen
              Ze zijn geweest nu hopen dat we de modem op gang krijgen

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door derouches
                Oorspronkelijk gepost door derouches
                Heb vandaag ook een afspraak gemaakt tussen 8uur / 12 uur ik hoop dat ze komen
                Ze zijn geweest nu hopen dat we de modem op gang krijgen
                Mocht je er niet uitkomen hoor ik het graag

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door derouches
                  Ze zijn geweest nu hopen dat we de modem op gang krijgen
                  Wordt het nieuwe modem niet werkend opgeleverd?
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Rinus
                    Oorspronkelijk gepost door derouches
                    Ze zijn geweest nu hopen dat we de modem op gang krijgen
                    Wordt het nieuwe modem niet werkend opgeleverd?
                    Je kan kiezen of (gratis) een monteur laten komen of zelf installeren.

                    Reageer


                    • #11
                      Dit topic wordt een beetje onoverzichtelijk. Klaas Pirson, ik mag hopen dat je na twee maanden inmiddels wel geholpen bent? Zo ja, wil je even op Beste antwoord klikken zodat deze vraag als beantwoord wordt gemarkeerd?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                        ...... ik mag hopen dat je na twee maanden inmiddels wel geholpen bent?
                        Goeroe: goed lezen....! Het liep in elk geval vandaag nog!
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Rinus
                          Goeroe: goed lezen....! Het liep in elk geval vandaag nog!
                          Beste Rinus,

                          Goeroe stelde de vraag aan Klaas Pirson, degene die het dit topic 2 maanden geleden heeft aangemaakt

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X