Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFi Routers hebben geen USB aansluiting

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WiFi Routers hebben geen USB aansluiting

    Net gelezen dat de nieuwe WiFi routers geen USB aansluiting hebben voor het aansluiten van een NAS. Dit is een tegenvaller voor mij.
    Is er een alternatief?

  • #2
    Je eigen router aansluiten die dat wel kan.

    Reageer


    • #3
      Je zult wel een USB drive bedoelen die je met de WIFI router zou willen verbinden. Een NAS kun je direct aan het ethernet "hangen".

      Reageer


      • #4
        Er zijn ook routers die een USB-poort hebben, waar je een schijf in kan prikken en die vervolgens beschikbaar maken om bijvoorbeeld films of muziek te kunnen streamen naar je apparaten in huis. Zoals de Fritz!box 4020.

        De EPC3940 die door ZeelandNet wordt geleverd, heeft wel degelijk een USB-poort. Die kan als file- of printerserver worden gebruikt. Deze functies zijn echter niet ingeschakeld door ZeelandNet.

        Reageer


        • #5
          De usb-poort op mijn EPC3940 werkt wel degelijk. Zeelandnet heeft aangegeven (na navraag) dat deze op termijn wellicht wel wordt geblokkeerd.
          Sinds een tijdje wordt de poort in het netwerk aangegeven als: BRCM-DMS:11, welke fungeert als mediaserver. Via mijn PC (windows10) niet te benaderen, maar afspelen via TV lukt wel.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X