Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Certificaat instellen Samsung galaxy S5

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Certificaat instellen Samsung galaxy S5

    Ik wilde wifispots instellen op mijn S5. Heb het algemen certificaat ingesteld maar kon bij de gegevens alleen gebruikersnaam invullen en geen wachtwoord. Op advies van delta. De s3 en note geprobeerd. Maar nog niets. Nu de certificaten er weer af. Wat nu te doen?

  • #2
    Bij het installeren van het certificaat (let op dat je voor wifi kiest, niet voor vpn) geef je de naam van het certificaat op.

    Vervolgens kan je, binnen het bereik van DELTA WifiSpots, verbinding maken. Hierbij geef je zowel gebruikersnaam als wachtwoord op.

    Zou het kunnen dat het bij jou iets anders ging? Zo ja, welke stap is er anders?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door afrodite
      Ik wilde wifispots instellen op mijn S5. Heb het algemen certificaat ingesteld maar kon bij de gegevens alleen gebruikersnaam invullen en geen wachtwoord. Op advies van delta. De s3 en note geprobeerd. Maar nog niets. Nu de certificaten er weer af. Wat nu te doen?
      Zou het kunnen dat je in het venster een stukje omhoog moet scrollen om het wachtwoord veld zichtbaar te krijgen?

      Reageer


      • #4
        Het lijkt erop dat het toetsenbord er misschien voor zit.

        Druk eens een keer op de terug toets van je smartphone als je in dat scherm zit. Dan kun je daarna naar beneden scrollen.
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          Dank je el allemaal. Het is me gelukt. De helpdesk kon me hier niet mee helpen

          Reageer


          • #6
            Wat was het uiteindelijke probleem? Wil je het beste antwoord als beste antwoord markeren ajb?
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X