Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem verplaatsen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Modem verplaatsen

    Ik wil mijn modem verplaatsen maar de kabel aansluiting is niet toereikend.

    Is er een simpele manier om deze kabel te verlengen ?

  • #2
    Roof,

    De afstand tussen je modem en hoofdaansluiting is kort en dat is een bewuste keuze, alles langer dan een centimeter op 50 kan een negatieve impact op je signaal hebben, daarom leveren wij ook geen langere kabels, is het puur esthetisch dat je hem wilt verplaatsen of is er een praktisch probleem met de huidige plaatsing?

    Reageer


    • #3
      Met een F-connector doorverbinder kun je dit doen. Heb dit al eens bij een kennis zo uitgevoerd. Modem lag midden op de vloer in de kamer. Met een (juiste type RGxx) stukje coax met F-connectoren en de F-connector doorverbinder het modem 1,5 m verder in de meterkast gemonteerd. Wel had ik vooraf de gegevens die het modem meet genoteerd (verzwakking etc.) Na verplaatsen de gegevens weer bekeken en deze waren nagenoeg hetzelfde. F-Connector doorverbinder is overigens ook te koop bij de Gamma.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Marco
        Roof,

        De afstand tussen je modem en hoofdaansluiting is kort en dat is een bewuste keuze, alles langer dan een centimeter op 50 kan een negatieve impact op je signaal hebben, daarom leveren wij ook geen langere kabels, is het puur esthetisch dat je hem wilt verplaatsen of is er een praktisch probleem met de huidige plaatsing?
        Puur esthetisch Marco, En het is bij een maat van me, Nu staat de modem op de vloer en hij wil hem in de kast zetten plus/minus een meter verder.

        Reageer


        • #5
          Ik zou het niet doen... kan voor veel problemen zorgen.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X