Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Diverse vragen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Diverse vragen

    Beste Moderadors waarom ondersteund de helpdesk niet eens iMac of Linux ,maar windows ? en met win 10 staat je pc like open holes
    Zelfs let op een MAYCOM personeel Vlissingen op straat navenant Terneuzen en daar een iMac gekocht ,toen een maar na bovenstaande een pc samengesteld op basis win 8.1 en allemaal in de bios ....foutmeldingen
    Zeer recent nog nog een nieuw modem gekregen ...de epc3212 ...snel afgehandeld ! geen handleiding geen cd ,maar even gegoogld ( google is je beste vriend) NOT en jahoor epc3212 versus zeelandnet en zag al foutmeldingen in..2014...
    Het ouwe spul het modem kastje tussenkastje nam de monteur geeneens mee !! ,maaris wel van ....Zeelandnet in rijdend politie blauwe bestelwagen ....
    De helpdesk is vriendelijk dus ik ook ,gelukkig-nogggeen- 0900 koopnr en zelfs bij win8.1 -ooit al de huidige win 10 alles werkte ,tot ik een email -moest invullen omtrent mijn behandeling - geen niet ! weer terug
    Bij Zorgzaam in de aangeleverde gegevens sta ik als sociale drinker geboekt en zou ik basisverzekering hebben zelfs met een ! erachter ..zozo knap
    Heb alles nog netjes bewaard want is en blijft eigendom van zeelandnet .........a=b en =a de communicatie wat een treurnis .

  • #2
    Welkom op het forum voice!

    Ik heb je bericht even overgezet naar een eigen topic, aangezien het andere ging over een postcodecheck. Waar kunnen we je precies mee helpen? De ondersteuning voor Windows is gebaseerd op het feit dat dit besturingssysteem het meeste voorkomt. Mensen die bijvoorbeeld Linux gebruiken hebben zelf meestal genoeg computerkennis om problemen op te lossen. En anders zijn er op dit forum een aantal mensen die zeker kunnen helpen met problemen.

    Daarnaast zijn foutmeldingen op een computer (en vooral in het bios) niet gerelateerd aan het modem. Zeker de EPC3212 is een modem wat simpelweg het internet signaal doorgeeft aan het aangekoppelde apparaat. Als daar fouten bij optreden, zit dit toch echt in de betreffende computer of aangesloten router.

    Reageer


    • #3
      @Sebastiaan:
      Voor desktop computer gebruik is Windows (helaas) nog het meest gebruikte besturingssysteem, kijken we bij alle computer systemen, dan is Android het meest gebruikte (ja een telefoon is volgens een uitspraak van de rechter ook een computer), bekijk je echter alle elektronica, dan is Linux het meest gebruikt, dat gaat van de routeplanner in de auto, tot de decoder voor digitale televisie.
      @voice
      Maar wat bedoel je met:
      Zelfs let op een MAYCOM personeel Vlissingen op straat navenant Terneuzen en daar een iMac gekocht ,toen een maar na bovenstaande een pc samengesteld op basis win 8.1 en allemaal in de bios ....foutmeldingen
      Hier kan ik niets uithalen, misschien toch eens nalezen en leestekens gebruiken?
      Ook zie ik nergens een vraag staan, wat is je bedoeling?

      Reageer


      • #4
        correctie toen ik daar eerst een iMac kocht had ik problemen met email ,belde helpdesk wij ondersteunen geen iMac ..ohh nouja dan weet je al genoeg dacht ik . ,ik contact opgenomen met Dixons en werd keurig aangehoord en man zei kom maar ..had alles nog netjes ingepakt ik weer terug -daar is alles uiteraard gecontroleerd en juist bevonden en kreeg te horen u wordt benaderd door maycom ( bleek hun huismerk te zijn en bewijs in inlevering er werd gebeld en een systeem samengesteld ,wat ik kon op halen binnen 4 dagen meen ik pc draaide perfect en LET OP geen problemen de bios heb zelfs veel later nog een cardreader moeten kopen gelijk gedaan geconbineerd wat ouwe bleek niet te werken hama ,nu sitecom werkte direct zucht tracht een foto te maken met een stokoude nikon coolpix camera 4500 vrijwel nooit gebruikt en wou weer een foto maken en werkte betrof receiver ,andere gekocht ,mar werkte niet....wou een foto maken dus pakte de site nadat ik foto,s maakte en zag eerdere niet eens de gemaakte foto .logisch eerst moet je de foto maken .....medicijnen maken veel kapot .dus geen foto ..zuch zuch
        Heb 1 PC bekabeld en 1 laptop nooit mee gemailt ,zelfs gloednieuw jaaaa moet van windows vragen invullen 031 wrong bleek dat te zijn ....dankzij bezoek van mijn buurman moest 0031zijn en daarna 0weglaten en6en nummer intypen hehe ..echt hilarisch lenovo ! nu staat hij gewoon uit nooit meer gebruikt . en andere pc met tweede monitor wordt ook nooit gebruikt zit immers geen udp kabel in .
        btw mijn vraag waarom de meededeling onderaan e Nederlandse wet en regelgeving is voor iedereen, zonder uitzonderingen......lijkt mij logisch ,komt sugesstief over ..vreemd .!

        Reageer


        • #5
          Hoi voice,

          Ik heb je topic maar gesloten aangezien er niet echt een vraag of discussiemogelijkheid aanwezig is. Mocht je toch nog een directe vraag hebben dan mag je altijd een nieuw topic aanmaken.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X