Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Armin van Buuren is online de gevaarlijkste celebrity van 2015

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Armin van Buuren is online de gevaarlijkste celebrity van 2015

    Een twijfelachtige eer...

    Uit het Most Dangerous Celebrities-onderzoek blijkt dat met name muzikanten de neiging hebben om nieuwsgierige internetgebruikers aan steeds meer virussen en malware bloot te stellen.

    Bron: DutchCowboys

  • #2
    15 jaar geleden was dat Anna Kournikova.

    Reageer


    • #3
      Ze kennen mij nog niet !

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Sebastiaan
          En r0n, ik heb je bijlage "installeermijmeteenvoorgratisgeld.exe" even verwijderd, daar zat schijnbaar een virus in!
          (grapje )
          Leuk, vooral omdat mijn systemen geen raad weten met exe files ....... (ik ben een Linux fanaat :-))

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door r0n
            Oorspronkelijk gepost door Sebastiaan
            En r0n, ik heb je bijlage "installeermijmeteenvoorgratisgeld.exe" even verwijderd, daar zat schijnbaar een virus in!
            (grapje )
            Leuk, vooral omdat mijn systemen geen raad weten met exe files ....... (ik ben een Linux fanaat :-))
            Haha, nee maar je doelgroep is toch voornamelijk Windows gebruikers?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Sebastiaan
              Haha, nee maar je doelgroep is toch voornamelijk Windows gebruikers?
              Mijn doelgroep zijn mensen met problemen.
              Windows kan ik wel opstarten in een virtuele machine, maar die communiceert dan niet direct met de hardware.
              Verder heb ik een Android telefoon, een Android tablet en een Ipad tablet.
              Uiteraard ben ik ook behoorlijk eigenwijs, maar dat is in de ICT vaak een voordeel :-)

              Reageer


              • #8
                {r0n} Verder heb ik een Android telefoon, een Android tablet en een Ipad tablet.
                En jouw androids zijn helemaal up-to-date? DWZ versie 5.x? Zo nee, hoe veilig voel je je, en hoe veilig ben je?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door kobuskuch
                  {r0n} Verder heb ik een Android telefoon, een Android tablet en een Ipad tablet.
                  En jouw androids zijn helemaal up-to-date? DWZ versie 5.x? Zo nee, hoe veilig voel je je, en hoe veilig ben je?
                  Onveilig op mijn Android telefoon (versie 2.4) en onveilig op de Android tablet (iets nieuwer).
                  Deze apparaten gebruik ik dan ook niet om op internet te bladeren, anders dan mijn eigen websites.
                  De iPad is veiliger, maar ook deze vertrouw ik niet voor meer dan 95%.
                  Voor dagelijks gebruik heb ik de laptops, met Linux .............

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X