Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik wil mijn abonnement upgraden incl. WiFi-modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik wil mijn abonnement upgraden incl. WiFi-modem

    wil graag een modem en router in een ik heb een Internet Premium aansluiting. Misschien wil ik ook een telefoon van zeelandnet met mijn bestaand nummer , maar ik wil weten wat dat mij maandelijks gaat kosten. Gr Adrie

  • #2
    http://www.zeelandnet.nl/abonnementen/dualplay/

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door aminnik
      wil graag een modem en router in een ik heb een Internet Premium aansluiting. Misschien wil ik ook een telefoon van zeelandnet met mijn bestaand nummer , maar ik wil weten wat dat mij maandelijks gaat kosten. Gr Adrie

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Frans
        Oorspronkelijk gepost door aminnik
        wil graag een modem en router in een ik heb een Internet Premium aansluiting. Misschien wil ik ook een telefoon van zeelandnet met mijn bestaand nummer , maar ik wil weten wat dat mij maandelijks gaat kosten. Gr Adrie

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Hoi Aminnik,

              Het is beter en voordeliger om een Alles-in-1 abonnement te nemen, als je een vaste telefoon erbij wil. Dan betaal je minder en krijg je een hogere internetsnelheid dan je bij losse abonnementen zou hebben. Meer informatie op deze pagina.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Frans
                Hoi Aminnik,

                Het is beter en voordeliger om een Alles-in-1 abonnement te nemen, als je een vaste telefoon erbij wil. Dan betaal je minder en krijg je een hogere internetsnelheid dan je bij losse abonnementen zou hebben. Meer informatie op deze pagina.
                Mijn tv gaat via Delta

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door aminnik
                  Mijn tv gaat via Delta
                  Zeelandnet is van Delta, dus daar zit je al ........

                  Reageer


                  • #10
                    Hoi aminnik,

                    Is je vraag beantwoord? Klik dan op beste antwoord. Dan kunnen anderen ook makkelijk het antwoord vinden.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X