Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geblokkeerd door Qnet ivm malware

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geblokkeerd door Qnet ivm malware

    Vandaag is mijn internet verbinding wederom geblokkeerd omdat er vanuit ons adres spam verzonden zou worden, ik heb inmiddels de boel gedeblokkeerd maar verwacht dat binnenkort weer te moeten doen want ik krijg de oorzaak maar niet te pakken.
    Ik heb inmiddels onze mailbox al een keer gewist een extra spamfilter gedraaid maar........HELP

  • #2
    probeer es het programma MalWareBytes.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      probeer es het programma MalWareBytes.
      Ja dat heb ik al gedaan maar het blijft terugkomen het is begonnen nadat zeelandnet gehackt werd en ons e-mail adres zat daar ook bij

      Reageer


      • #4
        Hallo erikm1,

        Welkom op ons Serviceforum

        Vervelend dat je weer geblokeerd bent. Ik zie dat het deze keer niets met spam te maken heeft maar wel met malware.

        Haal de nieuwste update binnen van malwarebytes en scan je hele systeem. Niet de snelle scan maar de volledige scan.
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          Als de malware diep in het systeem staat kan het ook handig zijn om de volledige scan te doen in Windows veilig modus.

          Windows 7 en Vista
          Start de computer op en druk op F8 voordat het eerste windows logo is verschenen.
          Zodra het Advanced Boot Options-menu verschijnt, kun je Safe Mode with Networking selecteren.

          voor Windows 8 is het wat complexer hieronder de handleiding.

          http://blog.pcwebplus.nl/windows-8-veilige-modus/

          Reageer


          • #6
            Of ga de zaak eens te lijf met ADWcleaner (te downloaden via bleepingcomputer.com) Dit programma hoef je niet te installeren, maar loopt zelfstandig. Bijkomend voordeel: als je niet de nieuwste ADWcleaner hebt, wordt deze automatisch opgehaald door de oudere versie.

            Reageer


            • #7
              Hartelijk dank voor jullie reacties ik heb inmiddels adware gedraaid en tot op heden nog geen problemen ontvangen, het probleem is echter dat ik (zo was het de laatste keer) dat ik pas wat merk als ik geblokkeerd wordt, ik bedoel oe kan ik zien of ik onbedoeld mail verstuur of malware op m n systeem heb.?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Caroline
                Hallo erikm1,

                Welkom op ons Serviceforum

                Vervelend dat je weer geblokeerd bent. Ik zie dat het deze keer niets met spam te maken heeft maar wel met malware.

                Haal de nieuwste update binnen van malwarebytes en scan je hele systeem. Niet de snelle scan maar de volledige scan.
                Ik ga ook de volledige scan draaien en in de veilige modus. ik hoop dat ik er vanaf ben voordat ik windows 10 installeer.

                Reageer


                • #9
                  dit gebeurt ook als je bepaalde post uit je mailbox terug stuurt naar afzender en laat blokkeren dan wordt dit opgepikt als spam heb dit gehad met diverse keren contact met zeelandnet maar niemand die dit vertelde bij klanten service moet je maar zelf zien uit te vissen had zogenaamd virus op pc ja echt niet lag gewoon door die post blokeren en terug richting afzender

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door ddcolle
                    dit gebeurt ook als je bepaalde post uit je mailbox terug stuurt naar afzender en laat blokkeren dan wordt dit opgepikt als spam heb dit gehad met diverse keren contact met zeelandnet maar niemand die dit vertelde bij klanten service moet je maar zelf zien uit te vissen had zogenaamd virus op pc ja echt niet lag gewoon door die post blokeren en terug richting afzender
                    Ddcolle,

                    Als ik terugkijk op de oorzaak van de toenmalige blokkade op jouw verbinding, dan zie ik dat het alles te maken heeft gehad met spyware en gebruik van niet-ondersteunde emailprogramma's (in dit geval Incredimail).

                    Reageer


                    • #11
                      oorzaak was wat ik hierboven beschreef en niks anders

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X