Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Instellen WifiSpots

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Instellen WifiSpots

    Samen met de helpdesk nu 3 maal de hele procedure doorlopen voor het instellen van de WifiSpots op m'n laptop,, als alles geinstaleerd is probeer ik verbinding te maken maar krijg ik een scherm van Windows-beveiliging waar ik een wachtwoord en gebruikersnaam moet invullen voor "Netwerkverificatie" de Helpdesk geeft geen idee hoe en wat, ik zou teruggebeld worden (uren geleden) maar zit nog vruchteloos op reactie te wachten. Iemand enig idee?

  • #2
    jgoedbloed,

    welkom op het forum, het antwoord op je vraag wordt al gegeven in Dit Topic

    Reageer


    • #3
      Helaas is dit niet het goede antwoord op mijn vraag, inmiddels heb ik maar weer eens zelf gebeld met de Helpdesk en die zijn nu van mening dat dit een technisch aspect betreft van de laptop wat niet onder de verantwoordelijkheid van Zeelandnet valt. Beetje rauw maar ja, de excuses voor het niet teruggebeld worden heb ik aanvaard. Dus bij voorkomend probleem beste Forumleden wend u tot de leverancier.

      Reageer


      • #4
        Probleem opgelost dank zij Ziggo, die hebben wat meer ervaring met WiFiSpots blijkbaar.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X