Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live tv opnemen op harddisk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Live tv opnemen op harddisk

    Hoe kan ik een tv opname op Live tv (op mijn pc) opnemen op de harde schijf van mijn pc?
    Bij mij werkt Live tv alleen op de Internet Explorer.
    Bij Chrome wordt telkens gevraagd om Silverlight te installeren en bij Firefox komt steeds een foutmelding [IsolatedStorage_Operation] etc.

  • #2
    Ik geef deze een klein schopje Komt deze weer in het zicht.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Hoi ZjohnK,

      Dat is niet zo eenvoudig. Live TV opnemen vanuit de browser is iets wat standaard niet ondersteund wordt. Je zou het misschien wel kunnen doen met een screen-capture tool maar mooi zal het dan niet worden. De computer zal dan moeten decoden en encoden tegelijk en dat zal waarschijnlijk zorgen voor haperende opnames, als het uberhaupt al mogelijk is.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Vulpen
        Hoi ZjohnK,

        Bedankt voor je reactie. Dat is niet zo eenvoudig. Live TV opnemen vanuit de browser is iets wat standaard niet ondersteund wordt. Je zou het misschien wel kunnen doen met een screen-capture tool maar mooi zal het dan niet worden. De computer zal dan moeten decoden en encoden tegelijk en dat zal waarschijnlijk zorgen voor haperende opnames, als het uberhaupt al mogelijk is.
        Hallo Vulpen,
        Het hoeft niet per se met de browser te gaan. Voor NOP 1, 2 en 3 en YouTube gebruik ik bv. het programmaatje GemistDownloader. Na opstarten ervan geef je de URL in en het downloaden is in enkele minuten gebeurd en de kwaliteit is alleszins acceptabel. Iets dergelijks zoek ik nu ook voor Zeelandnet op LIVE tv.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Caroline
          Ik geef deze een klein schopje Komt deze weer in het zicht.
          Bedankt voor je hulp!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door ZjohnK
            Hallo Vulpen,
            Het hoeft niet per se met de browser te gaan. Voor NOP 1, 2 en 3 en YouTube gebruik ik bv. het programmaatje GemistDownloader. Na opstarten ervan geef je de URL in en het downloaden is in enkele minuten gebeurd en de kwaliteit is alleszins acceptabel. Iets dergelijks zoek ik nu ook voor Zeelandnet op LIVE tv.
            Dan praat je dus over iets wat al is opgenomen en als kant en klare video op internet staat. En niet over Live TV. Dat is een heel groot verschil.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Vulpen
              Oorspronkelijk gepost door ZjohnK
              Hallo Vulpen,
              Het hoeft niet per se met de browser te gaan. Voor NOP 1, 2 en 3 en YouTube gebruik ik bv. het programmaatje GemistDownloader. Na opstarten ervan geef je de URL in en het downloaden is in enkele minuten gebeurd en de kwaliteit is alleszins acceptabel. Iets dergelijks zoek ik nu ook voor Zeelandnet op LIVE tv.
              Dan praat je dus over iets wat al is opgenomen en als kant en klare video op internet staat. En niet over Live TV. Dat is een heel groot verschil.
              Ja, je hebt helemaal gelijk, daar had ik niet aan gedacht. Mocht je nog iets te binnenschieten, dan kun je het hier plaatsen of sturen naar [email protected]. Bedankt voor je uitleg.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X