Sinds enig tijd merk ik ook (zoals anderen) dat de internetverbinding van zeelandnet niet meer is wat het hoort te zijn.
Ik heb een abo voor 100mb, nog een oude modem (zonder wifi), 's-morgens een snelheid van (meestal) rond de 70 mb maar 's-avonds valt hij regelmatig terug tot onder de 10 mb (ook bekabeld gemeten rechtstreeks aan het modem)
Op mijn eerste melding naar zeelandnet bericht gehad dat ze meer tijd nodig hadden om mijn vraag te beantwoorden. Bij navraag (2 weken later) wat de status was, is er een nieuwe melding aangemaakt met daarna een bericht dat ze meer tijd nodig hebben om mijn vraag te beantwoorden.....
Ik was heel tevreden over zeelandnet maar dat is nu snel minder aan t worden. Heeft iemand suggesties hoe hiermee om te gaan?
gr.
Arco
Ik heb een abo voor 100mb, nog een oude modem (zonder wifi), 's-morgens een snelheid van (meestal) rond de 70 mb maar 's-avonds valt hij regelmatig terug tot onder de 10 mb (ook bekabeld gemeten rechtstreeks aan het modem)
Op mijn eerste melding naar zeelandnet bericht gehad dat ze meer tijd nodig hadden om mijn vraag te beantwoorden. Bij navraag (2 weken later) wat de status was, is er een nieuwe melding aangemaakt met daarna een bericht dat ze meer tijd nodig hebben om mijn vraag te beantwoorden.....
Ik was heel tevreden over zeelandnet maar dat is nu snel minder aan t worden. Heeft iemand suggesties hoe hiermee om te gaan?
gr.
Arco
Reageer