Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bestanden delen op communitie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bestanden delen op communitie

    Ik heb al tijden een communitie bij Zeelandnet. Nu kan ik sinds een tijdje de optie "bestanden delen" niet meer gebruiken. Foto's die ik wil delen worden als beschadigd bestand gemeld of het bestand wordt niet ondersteund terwijl het gewoon een JPG is. Word documenten die ik wil delen worden niet geopend zowel een Docx als een oudere Doc niet. Dit euvel doet zich voor in Chrome, IE 11 en IE 9.

    Mijn communitie heet http://communities.zeelandnet.nl/aggie en voor het gemak staan er een paar bestanden in bestanden delen. Ik ben benieuwd of dit bij anderen ook het geval is en niet alleen bij mij.

  • #2
    Downloaden kan wel, maar daarna kan ik er niets mee .......

    De JPG heeft een JPG extentie, dus zou goed moeten zijn, maar het werkt niet.
    De beide andere files hebben geen extentie, maar deze toevoegen werkt ook niet.

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor je reactie. Gelukkig dan ben ik niet alleen die daar last van heeft. De andere files waar je het mee geprobeerd hebt zijn worddocumenten. Een met extensie Docx en de andere met Doc. Die moeten dus gewoon binnen te halen zijn als je Word op je computer of laptop hebt staan.

      Eerst kaartte ik dit soort dingen altijd aan bij de webmaster. Die zal soms wel eens gedacht hebben daar is die zeik... weer, maar sinds hij hier op het forum ook vragen beantwoord zet ik dit soort dingen hier neer.

      Ik heb ook een aantal communities bekeken waar je ook iets kunt downloaden. Het zijn er niet veel want de meesten vinken het niet weg. Maar bij de enkeling waar ik iets kon downloaden daar ging het dus ook niet. Ik hoop dat Zeelandnet hier iets aan doet, nu stuur ik deze downloads handmatig via email op verzoek. Maar ik krijg vaak een verzoekje om iets op te sturen en dan is dat "bestanden delen" toch verrekte handig. Scheelt mij een hoop werk als het weer werkt

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Ik krijg het plaatje niet geopend. Heb diverse viewers ingesteld, Windows live photo gallery, Windows photo gallery, Photoviewer, internet explorer, maar nope ik krijg niks te zien.

          Nu heb ik wel PSP op mijn computer staan en daar kan ik het plaatje als ik het download wel openen net als jij dat kan in Photoshop. Dus met een fotobewerkingsprogramma ingesteld lukt het wel. Met een gewone fotoviewer die normaal gebruikt wordt niet. Dat is mijn conclusie. Dan heb ik het ook nog geprobeerd in Paint wat ook een soort bewerkingprogramma is maar dat opent geen JPG wel BMP dus dat gaan het ook niet worden. Jammer is het wel want niet iedereen heeft zo'n bewerkingprogramma op zijn computer staan en normaal gesproken open je je plaatjes met een gewone viewer en geen speciaal programma.

          Dus voorlopig is bestanden delen op de communitie gewoon onbruikbaar. Ik hoop wel dat jullie het e.e.a. snel kunnen fixen want dat zou wel handig zijn en daarbij het heeft altijd gewerkt tot een aantal maanden geleden dan.

          Reageer


          • #6
            Je zou het plaatje op een aparte pagina kunnen zetten. Dan kunnen mensen het vanaf daar opslaan op hun computer?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jeroen
              Je zou het plaatje op een aparte pagina kunnen zetten. Dan kunnen mensen het vanaf daar opslaan op hun computer?
              Is een idee maar ik gebruik bestandelen hoofdzakelijk voor het delen van documenten. De plaatjes die er staan is alleen om aan te tonen dat bestanden delen niet werkt en er staan ook 2 te downloaden documenten in wat ook niet gaat en waar jullie naar ik begrijp al aan de slag mee zijn om het weer te laten functioneren. Plaatjes die ik wil delen die staan al in de betreffende hoofstukjes in het menu rechts.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X