Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live TV op Samsung Tab S

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Live TV op Samsung Tab S


  • #2
    Hallo John,

    Ik heb hetzelfde probleem. Zeelandnet is hier al ruim een jaar mee bezig. Inmiddels is er ook een nieuwe Android versie, die bij veel mensen problemen geeft en een nog nieuwere versie van Android is op komst. Dus ik vrees dat dit voorlopig nog niet opgelost gaat zijn.
    In mijn geval lukt het wel om de app werkend te krijgen, door eerst het geluidsniveau van de tablet zo laag mogelijk te zetten, dan de app starten en dan geluidsniveau weer te verhogen.

    Reageer


    • #3
      Is dat laatste een grapje??

      Reageer


      • #4
        Is zeker geen grap, werkt bij mij echt!!!

        Reageer


        • #5
          Beste John77,

          Op dit moment werkt de TV App helaas nog steeds niet met Android versie 5 (Lollipop). Wat bedoel je precies met "zwaar gestoord"?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Frans
            Beste John77,

            Op dit moment werkt de TV App helaas nog steeds niet met Android versie 5 (Lollipop). Wat bedoel je precies met "zwaar gestoord"?
            Ik vermoed dat John bedoelt: "Zwaar gefrusteerd.." van het feit dat we met Android Lollipop nog steeds geen DELTA TV kunnen gebruiken.
            Beschamend dat (ook een Regio-) provider dit in meer dan een half jaar niet voor elkaar krijgt.
            De 'enkele weken' in het item Veelgestelde Vragen gaan nu na meer dan 6 maanden toch wel erg 'vreemd' klinken.
            Groet
            Rinus
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X