Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live TV kijken met Internet Explorer 9

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Live TV kijken met Internet Explorer 9


  • #2
    Voor zover ik wet zou IE9 geen problemen moeten geven aangezien bij de klantenservice staat dat het zelfs geschikt zou zijn voor IE7 en hoger

    Wel zou je het volgende kunnen proberen.
    1. Microsoft Silverlight verwijderen en opnieuw installeren
    2. Mozilla Firefox of Google Chrome installeren en kijken of het hierop wel werkt.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Nou weet ik wel dat IE9 64-bits issues kan hebben met silverlight, controleer eens of je die draait en probeer vervolgens eens met de 32 bit versie

        Reageer


        • #5
          Nee, 32-bits op Laptop en Desktop.

          Reageer


          • #6
            tsja dan vraag ik me af of je hier nog wel je tijd in wil gaan steken, om heel eerlijk te zijn zou ik er sowieso eerder voor kiezen om je laptop een schone win7 install te geven, ben je gelijk weer bij de tijd en in mijn ervaring loopt iedere pc/laptop die native met vista is geleverd een lel beter met win7 er op

            Reageer


            • #7
              Wat ik graag wil weten of andere klanten met VISTA dit probleem ook hebben.

              Het zijn 2 inderdaad wat oudere systemen, maar degenen die ermee werken vinden dit systeem prima. Bovendien heeft het weinig zin op oudere apparaten Win7 te gaan installeren. Dit alleen al gezien de kosten.

              Wie Vista gebruikt en de link opent, krijgt die wel een normaal scherm in beeld?
              Wordt er op een afbeelding van een zender geclickt, opent die zender wel.
              Het is dus niet, dat het niet werkt, maar het ziet er niet uit!!
              Deze pagina wordt niet goed weergeven onder IE9 met Vista.

              Reageer


              • #8
                In de browser is Javascript en alle CSS geblokkeerd?

                Reageer


                • #9
                  Dit is Live TV zoals ik 'm zie [img]3af3218d-b4ad-4133-b4ea-8c090abbbda3.jpg[/img]op IE 9 met windows 7

                  Reageer


                  • #10
                    [img]1b68d3bf-5a53-41dc-9c86-fb9fa5c9f40c.jpg[/img]Ja, onder Windows 7, maar ik heb het over Vista, Jeroen!!

                    Daarom ook de vraag hoe anderen het onder Vista zien.
                    Ik heb hier een laptop en een desktop, beide het door mij geschetste beeld.

                    Reageer


                    • #11
                      En javascript en de css werken goed?

                      Reageer


                      • #12
                        Volgens mij wel, want op geen enkele andere pagina van de ZeelandNet Website heb ik dit tot nu ervaren.
                        Ook niet op andere Websites die ik regelmatig bezoek.

                        Niemand met Vista onder de klanten die het kan testen?

                        Reageer


                        • #13
                          Als ik in IE9 ga naar 'bestand' en dan bij 'Opmaak' de optie 'Geen opmaak' kies krijg ik onderstaande te zien.
                          Maar waarom het bij jou precies mis gaat is me helaas niet meteen duidelijk.

                          [img]54a792d0-2431-48ba-b0ad-258776448a8f.jpg[/img]

                          Reageer


                          • #14
                            Jammer, maar dat levert het zelfde resultaat op.

                            Inmiddels is het opgelost!
                            Hoe?
                            Ik heb interner Explorer opnieuw ingesteld via Extra, Internet Opties, Geavanceerd, IE herstellen.
                            En jawel hoor, alles is zoals het moet.


                            Allen dank aan jullie bijdrage en tijd aan dit item.

                            [img]413af35e-c948-47b8-ad72-13ee25fe2686.jpg[/img]

                            Reageer


                            • #15
                              ik heb ook van alles geprobeerd maar uiteindelijk krijg ik alleen npo 1-2-3 ? te zie wel allemaal de icoons van alle zenders maar ze openen lukt niet

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X