Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat mis jij op Zeelandnet.nl?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik zou graag ook iets anders willen dan Silverlight voor de TV-streams. Vind het zo toch niet helemaal lekker lopen.

    Ook zie ik op jullie site regelmatig stukken tekst staan die 'outdated' zijn. Bijvoorbeeld op de pagina waar ZeelandNet een vergelijking maakt tussen haar eigen netwerk en dat van KPN, is de info verouderd.

    Tenslotte zien die communities er wat verouderd uit, naar mijn mening.

    Mocht ik nog iets vinden, dan zal ik het hier posten :P

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Jeroen
      Ja, silverlight is de enige oplossing. Bij de iPad gaat dat anders...
      Dat kan helemaal niet,
      Ook kan een TV-zender het helemaal niet als eis stellen!
      Silverlight is een product van Microsoft en een gesloten standaard, door overheden mag het zelfs niet gebruikt worden.
      i.p.v. een gesloten standaard te gebruiken, zou het Zeelandnet sieren, door snel (dit jaar nog) over te schakelen op HTML-5 dat streaming ook ondersteund.

      Reageer


      • #18
        Misschien heb ik er over heen gekeken.
        Maar is er een link met instructie hoe een eigen router te configureren achter een nieuw wifi-modem/router van ZeelandNet?
        Zo niet, lijkt me dat best handig.
        Veel klanten hebben immers in het verleden een eigen router aangeschaft en willen deze misschien nog gebruiken.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Poldertrol
          Misschien heb ik er over heen gekeken.
          Maar is er een link met instructie hoe een eigen router te configureren achter een nieuw wifi-modem/router van ZeelandNet?
          Ik vind eigenlijk alleen deze:
          Kan ik mijn eigen router gebruiken in plaats van de router functie in het router-modem? en dat is niet wat je graag zou willen lezen.

          Reageer


          • #20
            Inderdaad.
            Dat betekent dus dat een eigen router erachter m.i. als AP geconfigureerd dient te worden.
            Een handleiding zou dan wel klantvriendelijk zijn.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Poldertrol
              Inderdaad.
              Dat betekent dus dat een eigen router erachter m.i. als AP geconfigureerd dient te worden.
              Een handleiding zou dan wel klantvriendelijk zijn.
              Het maken van een ZeelandNet handleiding voor ieder model/merk router is onbegonnen werk omdat dit er werkelijk honderden zijn.

              Hoe je jouw router kan instellen als AP staat ook in de handleiding van de router zelf. Als je die niet meer hebt is deze altijd wel te downloaden van het internet. Je zou dus kunnen zeggen dat deze handleidingen al bestaan.

              Reageer


              • #22
                'k Ben zo vrij het niet met je eens te zijn.
                Het gaat er immers om dat je weet, wat je moet doen.
                in je handleiding kan je dan vinden hoe ea in te stellen.

                Reageer


                • #23

                  Reageer


                  • #24
                    Er is nog een verschil tussen een eigen router en een eigen wifi AP gebruiken.

                    Wat ik goed zou vinden is een artikel dat aangeeft wat de gevolgen zijn van het gebruiken van een eigen router. Met name het 'dubbel NAT' stuk heeft er bij een paar mensen in mijn eigen omgeving voor gezorgd dat ze problemen krijgen bij het bezoeken van websites.

                    Jacco, kan het artikel Kan ik mijn eigen router gebruiken worden aangevuld met informatie over wat het betekent om een eigen router, dan wel AP, te gebruiken? Of vinden jullie dat ZeelandNet hier geen informatie over hoeft te verstrekken aan klanten?

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                      Jacco, kan het artikel Kan ik mijn eigen router gebruiken worden aangevuld met informatie over wat het betekent om een eigen router, dan wel AP, te gebruiken? Of vinden jullie dat ZeelandNet hier geen informatie over hoeft te verstrekken aan klanten?
                      Goed punt GoeRoe. De uitleg is inderdaad erg 'summier'. We gaan ermee aan de slag.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                        We zijn genoodzaakt Silverlight te gebruiken. De tv-zenders verlangen dit van ons.
                        Wil je dan eens navragen wanneer er een alternatief voor komt (dat is er immers ook voor bijvoorbeeld de iPad), want Silverlight is toch eindig:
                        https://www.security.nl/posting/409777/Chrome+gaat+"ouderwetse"+plug-ins+vanaf+januari+blokkeren

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                          Zijn er dingen die je mist op Zeelandnet.nl? Hoe zouden we de ZeelandNet website kunnen verbeteren
                          Ik mis bij het prikbord de functie om bij een geplaatste bod deze weer ongedaan te krijgen.!
                          Soms in geval van spijt en of de verkoper te moeten teleurstellen om niet met de koop willen doorgaan. !

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door John
                            bedrijven die gelijk x pagina's op prikbord vullen verwijderen :P
                            Weghalen! Daar ben ik het helemaal mee eens, ik erger me verschrikkelijk aan al die bedrijven die de particuliere advertentieplaatser totaal overspoelt met hun advertenties!

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                              Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                              We zijn genoodzaakt Silverlight te gebruiken. De tv-zenders verlangen dit van ons.
                              Wil je dan eens navragen wanneer er een alternatief voor komt (dat is er immers ook voor bijvoorbeeld de iPad), want Silverlight is toch eindig:
                              https://www.security.nl/posting/409777/Chrome+gaat+"ouderwetse"+plug-ins+vanaf+januari+blokkeren
                              Men zou gewoon op basis van ip addressen toegang tot online tv kijken toestaan. Ik neem aan dat alle adressen die men bij Zeelandnet gebruik ook bekend is bij Zeelandnet. Sta de gebruikte ip adressen toe tot het online tv kijken, dan heb je ook een vorm van DRM om dat streams beperkt te houden tot de gebruikers van Zeelandnet.

                              Reageer


                              • #30

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X