Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat mis jij op Zeelandnet.nl?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wat mis jij op Zeelandnet.nl?

    Zijn er dingen die je mist op Zeelandnet.nl? Hoe zouden we de ZeelandNet website kunnen verbeteren

  • #2
    Het prikbord ook in responsive design beschikbaar stellen zou wel mooi zijn

    Reageer


    • #3
      bedrijven die gelijk x pagina's op prikbord vullen verwijderen :P

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Is er ongeveer een tijdsbestek bekend wanneer de app en nieuw prikbord komen?

          Reageer


          • #6
            Begin volgend jaar... is veel werk...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jeroen
              Zijn er dingen die je mist op Zeelandnet.nl? Hoe zouden we de ZeelandNet website kunnen verbeteren
              Wat ik eigenlijk mis is een knop tv kijken net als webmail en persoonlijk.

              Reageer


              • #8
                Ik heb 'Live TV kijken' standaard bij mijn favorieten staan. Zit die er bij jou niet in? [img]52d876ec-bd2b-4b74-96ee-5c71b7679b2d.jpg[/img]

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                  Ik heb 'Live TV kijken' standaard bij mijn favorieten staan. Zit die er bij jou niet in? [img]52d876ec-bd2b-4b74-96ee-5c71b7679b2d.jpg[/img]
                  Heb ik daar ook staan maar zoals ik schreef een knop net als webmail en persoonlijk.
                  Misschien iets te veel van het goede
                  Thx voor de snelle reactie

                  Reageer


                  • #10
                    Ben het met je eens Rienk, het Live TV kijken doet vermoeden dat dit bij een andere partij is dan ZeelandNet. Als je een knop maakt is het duidelijker dat dit een applicatie is van ZeelandNet.

                    Reageer


                    • #11
                      Een goed punt, het live TV kijken is een feature die beter uitgelicht moet worden. Ik denk dat we dit met ons webteam maar eens moeten bespreken.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Frans
                        Een goed punt, het live TV kijken is een feature die beter uitgelicht moet worden. Ik denk dat we dit met ons webteam maar eens moeten bespreken.

                        Reageer


                        • #13
                          We zijn genoodzaakt Silverlight te gebruiken. De tv-zenders verlangen dit van ons.
                          Frans, ik zal jouw suggestie doorgeven. Ik vind ook dat het beter kan.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                            We zijn genoodzaakt Silverlight te gebruiken. De tv-zenders verlangen dit van ons.
                            Ja ok, DRM en dat soort eisen kunnen vragen om een implementatie daarvan. Maar vragen ze echt specifiek om Silverlight? Daar hebben jullie op een iPad toch ook een andere oplossing voor?

                            Reageer


                            • #15
                              Ja, silverlight is de enige oplossing. Bij de iPad gaat dat anders...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X