Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Deco x20 vervangen voor eigen Fritz wifi

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Deco x20 vervangen voor eigen Fritz wifi

    Ik heb een een eigen Fritzbox 5590 xgs-pon met op de lanpoort de bruikleen deco x20 meshpoints aangesloten.
    Namelijk het hoofd deco meshpoint op de fritzbox,alles werkt naar behoren dat wel gelukkig. maar ja misschien als ik over wil op eigen Fritz meshpoints,dan kan ik de bruikleen Deco points niet terug sturen naar Delta,althans ik kon nergens vinden hoe dat moet afzonderlijk of de mogelijkheid er zou kunnen zijn als ik dat zou willen.
    Het zou mij dan misschien €3 minder hoeven te kosten met mijn abonnement van de huur van die deo's. Ik ben zins 27-12-2023 aangeloten op het glasnet van Delta dus nieuwkomer.
    Nu heb ik een jaar lang dus korting op mijn flex abonnement.
    Als ik mijn eigen Frits points zou willen gebruiken mogelijk in de toekomst moet dat ook vrij kunnen toch net als de vrije modemkeuze?.
    Je betaald toch bijvoorbeeld ook geen huur meer bij wijze van spreken voor een huurwoning waar je uit verhuisd bent,en dus niet meer gebruikt?.
    Zou er iemand weten of het bijvoorbeeld mogelijk is alleen de deco's terug te kunnen sturen?,en de rest van je flex abbo te kunnen behouden?.

  • #2
    https://www.delta.nl/klantenservice/...e/retourneren/
    Laatst bewerkt door driepinter; 18 Jan 2024, 10:13.

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X