Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

is modem geschikt voor wifi-verbinding met soundbar?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • is modem geschikt voor wifi-verbinding met soundbar?

    Weet iemand of het modem Cisko EPC 3940 geschikt is voor wifi-verbinding met een soundbar?
    Het zou een fluitje van een cent moeten zijn maar het lijkt niet te realiseren.
    Helpdesk van de fabrikant langdurig aan de lijn gehad maar zonder resultaat.
    De wifi wordt verder alleen gebruikt voor de iphone en de zonnepanelen.
    De soundbar is nu via ethernetkabels aangesloten en werken zo wel naar behoren.
    mijn voorkeur is echter draadloos. Om tv te kijken zijn er immers al zoveel snoeren en aansluitingen nodig...

  • #2
    Ja,heb het zelf een aantal jaren gedaan met een Bose soundbar,maar nu doe ik dit via mijn eigen router.
    [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

    Reageer


    • #3
      Soms werken devices enkel op de 2.4 Ghz netwerken en is het beter verschillende benamingen te gebruiken voor het 2.4 en 5 Ghz netwerk. Andere mogelijkheid is dat er in de wifi netwerk banaming vreemde leestekens of spaties worden gebruikt, hier kunnen devices ook verschillend op reageren

      Reageer


      • #4
        Houdt er rekening mee dat je op het zelfde netwerk bent aangesloten ( als je verschillende hebt aangemaakt of gastnetwerk), en zoals reddwarf aangeeft de 2.4 GHZ gebruiken

        Reageer


        • #5
          Het lijkt me verstandig om contact op te nemen met Delta. Als ik zelf probeer om eventueel het netwerk te wijzigen ben ik bang dat het niet goed komt.
          Bedankt voor het meedenken.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X